![]() |
wat is er gebeurd met X-11????
Jaren aan één stuk hoorde ik Koning Albert zijn toespraken beginnen met de woorden: de koningin en X11, bla bla bla. Waarbij ik mij telkens spontaan afvroeg , wie is die X11 toch maar. Zou dat één van de minnaars zijn van de koningin, Adamo vb?? En de vraag die nu opkomt na de vele ontslagen in Laeken, oa van pimperzele de striehoe, is X11 ook ontslagen?? Wie weet hier iets over???
|
:-D tof gevonden
|
Herinner je je nog de nasleep van de affaire Dutroux? Regina Louf? Dat was X-1. Daarna zijn er nog 10 getuigen gekomen - genummerd X-2 tot X-11...
Hoe het daar tegenwoordig mee gaat, geen idee. |
X23 ?
X Men? ;-) |
Ja, zo te zien is het chaos troef. Niemand die weet waar em zit. En vooral, wie was hij en wat deed hij????
|
Zou wel te maken kunnen hebben met Dutroux zijn netwerk... zie ook topic
http://forum.politics.be/showthread.php?t=189438 |
:rofl: geniaal
|
Ze zit in een keuken van ik-zien-aaa, ik-zien-aaa.
|
En niets daarover in de pers. Heel verdacht.
|
Citaat:
|
Is de x11 geen besturingssysteem van windows?Schokkend Albert is een robot.
|
Citaat:
In voorkomend geval is X11 nu dus wel degelijk ontslagen. |
The truth is out there.
|
Citaat:
|
Lijkt mij iets voor Douglas De Coninck ("inspector Columbo van De Morgen").
Laat ons hopen dat hij hiermee ook zijn ultieme link naar de Bende van Nijvel legt. Het heeft mij altijd zorgen gebaard dat de geodetische lijnen tussen de verschillende locaties van de aanslagen van die bende zich kruisten boven de koninklijke crypte in het park van Laeken. Of verwar ik dit nu met het mysterie van de Rechtvaardige Rechters ? Mijn jaarlijks weerkerende twijfels tijdens de zomerse komkommermaanden ... |
:rofl: Mijn dag is goed (maar dit is wel meer voor K&K).
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Is het niet het moment om voor het rode would-be intellectueel rioolblad Humo een schandaalreportage over X-11 te verzinnen. (Zoals notaris X...)
|
Gevonden! X11 is Albert zijn moto!
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be