![]() |
Zou het geen goed idee zijn om eens een forummeeting te organiseren.
Mijn ervaring is dat eenmaal mensen elkaar eens gezien hebben irl dat de scherpe kantjes eraf zijn. Desnoods samen met PI de meeste zitten toch op beide forums. De discussies worden er niet minder om, men kan alleen een beetje meer verdragen en relativeren als er al eens een scherpe uitval is. |
Idd. Intruder, op PI hebben we al een drietal meetings achter de rug. Het ging er telkens heel gemoedelijk aan toe.
Een echte aanrader! :wink: |
Niet veel succes Dina. :? Daarom dat er hier zocveel verzuurde mensen rondlopen.
|
Ik ben mijn leven niet moe zenne. Wil niet door superdemocraten als Piano in mekaar geramd worden.
|
Citaat:
Op politiek denken ben ik zowat de tegenpool van de Piano, wij hebben al dikwijls in de clinch gelegen, en op de meeting hebben gewoon pinten gedronken en moppen getapt. |
Een meeting overleef ik misschien niet :wink:
|
Citaat:
|
Wat mij betreft; no problem! waar en wanneer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom werken politics.be en PI eigenlijk niet meer samen (of weet ik er niet van)?
|
Ik wil best eens 'meeten'
Alcoholvrij: om het even waar. Met drank: liefst bij een station. :lol: |
Superstaaf®:
Met drank: liefst bij een station. ydde: Openbare pissijnen vindt ge overal zenne, superstaaf@! |
Citaat:
Ik heb pampers tot 15 kg. Eer die vol zijn....... |
ach
na genoeg drank is er geen zinnig (tot zover er dan van zinnig nog sprake is) mens die gelijk welke politieke overtuiging nog serieus kan nemen, laat staan er nog een serieuze discussie over kan voeren. :) |
Citaat:
Maar voor mij ook bij een station als het kan.. want ik heb geen auto of rijbewijs.. groetjes, Johan |
Even terug naar in de spotlights plaatsen want blijkbaar is er niet zoveel interesse.. Hoewel het me wel een heel leuk initiatief lijkt te zijn
Komaan mensen, durf eens vanachter die pc te komen!!! groetjes, Johan |
Ik zal er ongetwijfedl bij zijn. Laat maar weten waar en wanneer.
Maarten |
Mij mag je dan ook nog eens verwachten!!!! Moest we voor de ambiance nu eens het kasteel van Laken afhuren (zo zit de sfeer er een beetje in)
De Belgicisten kunnen staan huilen op de koepel bij de Belgische vlag en de Vlaams-nationalisten kunnen lachen met de groene kevertjes en we zijn vertrokken. Lijkt je dat geen goed idee??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be