![]() |
Vuile Vlamingen
|
Citaat:
Doe eens een city-trip naar Charleroi... |
Er is maar één Belgische oplossing mogelijk voor dit probleem, het afval nog duurder belasten, dan zal alles wel proper worden. :D
|
En wat laat de brusselse minister van milieu Evelyne Huytebroeck allemaal in de Zenne lopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt er inderdaad van af over welke "vlamingen" men het heeft. tiens... mag de 'afkomst' nu ineens wèl vermeld worden?
Op Antwerpen LO worden de vuilzakjes rechtstreeks naar beneden gekieperd... ik betwijfel of er in die bepaalde blokken nog veel "vlamingen" wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, ik moest eerst NOG een paar plastiek zakken gebruiken (én betalen) om die stukken isomo in te stoppen, ofwel kon ik mèt de auto die stukken naar het containerpark brengen nadat ik eerst een uur had staan aanschuiven; Ik heb mijn open haard aangestoken. Rap dat dat weg is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men het vuil gratis ophaalt - of toch goedkoop, dan smijten de mensen het niet op straat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In mijn gemeente zijn dit soort overtredingen alvast voor meer dan 90% op de rekening van allochtonen te schrijven... sic politie en opruimingsdiensten... :-( Een degelijke controle is er niet want de camera's die geplaatst worden worden aangekondigd, de controles gebeuren in uniform. Hoog tijd voor controleurs in burger gewapend met fotoapparaat en vooral voor SERIEUZE boetes! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be