![]() |
‘Kardinalen hebben financiële misdrijven toegedekt’
‘Kardinalen hebben financiële misdrijven toegedekt’
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30725_00670482 Citaat:
7.Vlucht het stelen en bedriegen. 8.Ook de achterklap en ’t liegen. 10.En begeer nooit iemands goed. |
De tien geboden in versvorm:
|
Eigenlijk is het 2de katholiek gebod hier ook van toepassing !!
Gebod 1 , klopt niet , en is dus bijgevolg NIET van toepassing !! In elk geval , ik hoop dat dit degelijk uitgepluisd wordt !! Wat willen de schuldige met hun misdaden bereiken ?? |
Het Vaticaan is al eeuwen een maffiabende.
Daar verandert zelfs en paus Fransiscus niets aan. Eerst het Vaticaan als stadstaat opheffen en dan de residentie van de paus verplaatsen. |
Citaat:
En Sint Jacobus van Compostel(l)a nog minder. Die laatste trakteert de pelgrims op zijn verjaardag met een treinramp met 80 doden... |
Citaat:
Daarom kregen we in Nederland in de 16e eeuw de Reformatie. In Belgie heeft het heilige beest langer stand gehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch blijft het een prima dekmantel dat katholieke gedoe.
Ooit lag er in de boekhandel eens een boek met als titel: De paus en de maffia. Dat is men in de boekhandels dan ook vrij snel uit de rekken komen halen (met de politie zelfs). Ik heb spijt dat ik het niet gelezen heb want daar moeten mensen met naam en toenaam ingestaan hebben die niet echt zuiver op de graat waren. Het had ook een hoofdstuk over de Banco Ambrosiano ... :roll: Wie durfde er eigenlijk ooit te beweren dat de genaamde Den Duivel de slechte was? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
De autonomie van Vaticaanstad afschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie gaat dat doen? De Europeanen. De geesten beginnen te rijpen. |
Citaat:
Laat de mensen hun soevereiniteit. Stop met je gegeil op centralisatie. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De vrijheid van volksstaten (onlanden zoals dit kunnen mij eerlijk gezegd ook gestolen worden) om te doen en laten wat ze willen, zolang ze anderen niet schaden, daar heb jij je niet mee te moeien. Citaat:
Wat raad je dan concreet aan? Zwitserland, Vaticaanstad, e.d. binnenvallen en annexeren? |
Citaat:
Citaat:
En alsof een staat als Monaco een natiestaat zou zijn. :lol: Citaat:
Zwitserland is trouwens niet in zijn geheel een belastingparadijs. Sommige kantons wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen, waarom dat eenrichtingsverkeer? Die staatjes kunnen even goed stellen dat de EU - volgens uw visie tenminste - hun stokken in de wielen steekt. En dat hoort niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be