![]() |
zag jonge katjes uit de wagen gegooid worden op E19
Heb gisteren iemand uit een snel rijdende wagen op de E19 een stuk of 3 zeer jonge katjes zien gooien :-(. Spijtig genoeg was ik niet in staat de nummerplaat te noteren.
Onnodig te vermelden dat ze het alle 3 niet hebben overleefd. Als iemand dit ook gezien heeft : gelieve de nummerplaat door te geven. Zo'n dingen kunnen echt niet. |
Het klinkt fataler dan het is.
Mits een draagmoeder wordt gevonden, kan professor Church ze terug tot leven wekken. Connectoom inbegrepen ? In principe mogelijk. In real time kopietje uploaden in the clout. Dus drones bouwen die a) nieuwgeboren katjes ruiken op 7 mijl en b) klein genoeg zijn om dr n sleutelgat te kunnen. Drone landt op katje. En integreert connectoom failover nanosysteem. Toer is gespeeld, simpel toch ? Rest : identificatie dader. ID verkopen aan hoogst biedende psychopaat met bosmaaier. Executie online zetten. Met de reclame inkomsten de drones betalen. |
Veel mensen zijn slechter dan beesten!
|
Ik zou eerder mensen uit de wagen werpen, dan kittens.
|
Ik heb dit al op een paar plaatsen gepost. Was er gisteren echt niet goed van.
Als ik die kerel zijn nummerplaat heb, heeft hij het serieus aan zijn rekker. |
Weet je het merk en de kleur van de auto ?
|
Citaat:
Tussen Mechelen Zuid en Noord. Kwam vanuit de oprit een stuk voor mij, reed bijna iemand omver tegen hoge snelheid, ging volledig naar linkse rijvak. Dacht bij mezelf wat een gek, maar zou niet de eerste keer zijn geweest dat zoiets gebeurde dus besteedde er niet veel aandacht aan. Plots een zwarte kitten op het linkerrijvak, dat overreden werd. Dacht dat het toevallig op de weg gelopen was. Dan nog eentje, dan nog eentje.... bij het laatste duidelijk gezien dat hij ze gewoon op volle snelheid uit het raam kieperde. Ondertussen was ie al redelijk ver weg. Wat een verrekte klootzak zeg. |
Citaat:
Een mens denk altijd na als hij iets doodt, zeker bij de eerste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien was het wel een psychopaat die die kittens uit het raam gooide op de E19... |
Citaat:
Er bestaat zelfs n naam vr die mensen : consumenten. En er bestaan ook mensen die vreugde tonen bij de dood v e medemens. Van die soort hebben we hier gisteren nog n kleine parade zien passeren. Wat daar de naam voor is ? ... Syrisch sarcasme ? |
Ik keur de actie kittens werpen niet goed maar ...
Ik kan mij best voorstellen dat er mensen zijn, die in een buurt wonen waar er veel katten rondlopen en daar geen boodschap aan hebben, daar ze ziekten met zich meebrengen en andere vuiligheid laten vallen in uw tuin.(kaka, niet de voetballer) Nu was er niet zo lang geleden een uitzending op tv waar er zo een probleem zich voordeed en in dat geval namen de bewoners die met het 'probleem' zaten contact op met een kattenvanger. Als je op het internet even gaat rondneuzen zijn er wel tal van die kattenvanger diensten te vinden. Ultrasone verjagers installeren ... ![]() |
Ik heb ondertussen zo al een twintigtal katten die bij mij gedumpt werden.
Ik zorg dat deze beestjes: - Steriel gemaakt worden (via het Felixproject) - Dagelijks eten krijgen - Een onderdak hebben voor hun nachtrust voor de rest hebben deze beestjes de tijd van hun leven, landbouwgrond, bossen, ... ze moeten alleen opletten dat ze niet overreden worden. |
Kijk, als die chauffeur er niet voor wilde zorgen, had hij ze moeten bijhouden tot ze een week of 8 waren en voor zichzelf konden zorgen. Als hij ze naar een bos of boerderij bracht hadden ze nog een kans gemaakt. Maar dit is niet alleen doden, maar zelfs gruwelijk doden voor het plezier.
Ik wens hem alle ongeluk toe. |
Ga eens bellen bij Jan Fabre.
|
Heb zo eens een oude pe letterlijk buitengegooid (bij zijn kraag gevat en naar de deur gesleurd) toen hij bij ons op bezoek was. Was ergens familie van ma. Zag onze kat en was aan het stoefen dat hij een paar jaar terug er 5 had verzopen in de regenton.
Die heb ik nooit niet meer gezien of gehoord sindsdien. Is naar het schijnt gestorven verleden jaar. Good riddance. |
Citaat:
Het is wel grappig, geweld plegen op een oude man is ok, maar owee als het over katten gaat. |
Citaat:
Bah je bent degoutant. Gaan jubelen om de dood van een oude man, een verwant dan nog. Zegt veel meer over jou dan over de oude man. In vroegere tijden was het de gewoonte om kittens op dergelijke manier het hoekje om te helpen. Of moest men die laten leven, en ergens droppen, zodat die ofwel omkomen van honger (indien te klein) of vergiftigd worden door buurtbewoners omdat die de overlast van katten beu zijn? De manier waarop is natuurlijk niet goed, maar welke alternatieven hadden ze? Trouwens, eet jij vlees? Wel dan ben jij ook een dierendoder, want er moeten dieren sterven voor jouw consumptie.:roll: |
Figuren die kittens zo doden zullen er niet voor terugdeinzen om baby's te doden...
:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be