Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Hoe kan men tot een eerlijk debat komen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189629)

duveltje382 26 juli 2013 15:27

Hoe kan men tot een eerlijk debat komen

Alles wat ik probeer in te brengen in een debat,komt met tussen komst van een homo steeds naar een ander bedoeld debat,bestaan er dan geen forumregels meer,moet alles draaien rond homo zijn?

Raf 26 juli 2013 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 6732028)
Alles wat ik probeer in te brengen in een debat,komt met tussen komst van een homo steeds naar een ander bedoeld debat,bestaan er dan geen forumregels meer,moet alles draaien rond homo zijn?

Wanneer je het zelf elke keer te pas en te onpas ter sprake brengt, hoef je niet verbaasd te zijn dat het "debat" (nou ja...) die richting uit gaat...

duveltje382 26 juli 2013 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6732040)
Wanneer je het zelf elke keer te pas en te onpas ter sprake brengt, hoef je niet verbaasd te zijn dat het "debat" (nou ja...) die richting uit gaat...

Niet over begonnen,in geen enkel debat,wel als ANTWOORD gebruikt,leer Uzelve eens te aanvaarden zoals je bent,ik ben er zeker vies van,sorry

Raf 26 juli 2013 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 6732048)
Niet over begonnen,in geen enkel debat,wel als ANTWOORD gebruikt

Erover begonnen dus...

Citaat:

leer Uzelve eens te aanvaarden zoals je bent

Dat heb ik enkele decennia geleden al gedaan, beste. ;-)

Citaat:

ik ben er zeker vies van,sorry

Weet je dat wel zeker? Je laat geen kans voorbij gaan om erover te beginnen. Dat doet mij het tegenoverstelde geloven van wat je beweert.

duveltje382 26 juli 2013 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6732053)
Erover begonnen dus...

Dat heb ik enkele decennia geleden al gedaan, beste. ;-)

Weet je dat wel zeker? Je laat geen kans voorbij gaan om erover te beginnen. Dat doet mij het tegenoverstelde geloven van wat je beweert.

Waren gewone antwoorden op het debat,maar JIJ bent meester om het debat te ontwijken,wat heb jij bv bijgebracht rond de FB spelletjes,niets,dus blijf uit dat debat pleace

Raf 26 juli 2013 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 6732057)
Waren gewone antwoorden op het debat,maar JIJ bent meester om het debat te ontwijken,wat heb jij bv bijgebracht rond de FB spelletjes,niets,dus blijf uit dat debat pleace

Ik meng mij in elk debat waarin ik mij wens te mengen. Er is niks wat jij daaraan kan verhelpen. Wat verwonderlijk is, is dat je op geen enkele van de andere reacties in je "debat" reageert, hetgeen de vraag opwerpt of je wel werkelijk in een debat geïnteresseerd bent... Ik heb daar zo mijn twijfels over.

duveltje382 26 juli 2013 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6732062)
Ik meng mij in elk debat waarin ik mij wens te mengen. Er is niks wat jij daaraan kan verhelpen. Wat verwonderlijk is, is dat je op geen enkele van de andere reacties in je "debat" reageert, hetgeen de vraag opwerpt of je wel werkelijk in een debat geïnteresseerd bent... Ik heb daar zo mijn twijfels over.

Tja,als verantwoordelijke van vele slachtoffers van deze FB spelletjes vind ik dit een raar antwoord,ik bracht ze nochtans in bij de juist groep????? (maatschappelijke)

eno2 26 juli 2013 18:08

Citaat:

Persoonlijke draad. Duveltje moet hier niet komen janken over Raf.

duveltje382 26 juli 2013 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6732203)

A Onze Eno komt mee bleite zé

eno2 26 juli 2013 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 6732289)
A Onze Eno komt mee bleite zé

Jonge jij doet nooit iets anders dan bleiten. Altijd tekortgedaan.

manta 26 juli 2013 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6732203)

Waar begint hij over Raf in de openingspost of titel?

duveltje382 26 juli 2013 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6732293)
Waar begint hij over Raf in de openingspost of titel?

Idd ik hebt niets tegen dit soort forumgangers,overal kom je dat tegen ...

duveltje382 26 juli 2013 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6732291)

Tja ja,Arm zijn is,en verwijzing naar wie,niet naar mij hoor !!!

Nick de Dubbel 27 juli 2013 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6732291)

:lol::lol:

duveltje382 27 juli 2013 09:43

natuurlijk komt al dat links gebleid dan lakst hé

elsina 3 augustus 2013 00:50

Citaat:

waar is jouwe makkake thread naartoe ???

Raf 3 augustus 2013 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 6740471)
waar is jouwe makkake thread naartoe ???

Door de moderatie op de vuilhoop gegooid, waar ie ook thuishoort.

Links in Democratie 11 augustus 2013 16:15

Citaat:

Ik zet speciaal deze reactie bij uw discussie-artikel. Het is volgens mij ook belangrijk om meer homogenere reacties te bekomen. Dit kan volgens mij door nieuwkomers direct de kans te geven mee te doen aan enquetes i.p.v. na het plaatsen van 100 berichten. Op voorwaarde natuurlijk dat altijd bekent wordt wie voor of tegen wat gestemd heeft. Tenslotte heeft iedereen nog zijn of haar schuilnaam.

Vrijheideerst 11 augustus 2013 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie (Bericht 6750797)
Ik zet speciaal deze reactie bij uw discussie-artikel. Het is volgens mij ook belangrijk om meer homogenere reacties te bekomen. Dit kan volgens mij door nieuwkomers direct de kans te geven mee te doen aan enquetes i.p.v. na het plaatsen van 100 berichten. Op voorwaarde natuurlijk dat altijd bekent wordt wie voor of tegen wat gestemd heeft. Tenslotte heeft iedereen nog zijn of haar schuilnaam.

Door minder bekrompen te zijn en te realiseren dat beslissingen in de politiek, ook lokaal, nooit door één man worden genomen.

Links in Democratie 13 augustus 2013 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6751241)
Door minder bekrompen te zijn en te realiseren dat beslissingen in de politiek, ook lokaal, nooit door één man worden genomen.

Wie is er hier bekrompen door te stellen dat ik mijn voorstel wil doordrukken. Voor mij hoeft het voorstel zelfs niet aangenomen te worden. Het zou in mijn ogen enkel een meerwaarde aan politics. be zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be