Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams-nationalistisch forum (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Onze Belzieke collega's... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18970)

Tantist 15 augustus 2004 13:26

Onze Belzieke collega's...

Het "ik ook" forum van professionele zagevent Patriot is een succes: al bijna een maand niemand meer in gepost, slechts 24 onderwerpen, tov 80 hier, dat is 3,333 keer minder...

jOOSt 16 augustus 2004 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Het "ik ook" forum van professionele zagevent Patriot is een succes: al bijna een maand niemand meer in gepost, slechts 24 onderwerpen, tov 80 hier, dat is 3,333 keer minder...

Hahahaha! En er is zelfs een topic met de volgende titel: "Waarom leeft dit forum niet?" :-D

Tantist 16 augustus 2004 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Hahahaha! En er is zelfs een topic met de volgende titel: "Waarom leeft dit forum niet?" :-D

Weten ze dat nu nog niet? Dan zijn ze dwazer dan ik dacht.

Philips Inc. 16 augustus 2004 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker

Meen je dat nu? Hahahahaha ...

Tantist 16 augustus 2004 11:10

Ach, geen nood, met wat vaderlandslievende forumvervuiling zullen ze hun glorieuze forum wel weer nieuw leven inblazen. Wedden dat ze binnenkort elk persbericht van de BUB daar online zetten?

Piet Hein 17 augustus 2004 15:41

Citaat:

Ach, geen nood, met wat vaderlandslievende forumvervuiling zullen ze hun glorieuze forum wel weer nieuw leven inblazen. Wedden dat ze binnenkort elk persbericht van de BUB daar online zetten?

En die van het FN ook natuurlijk

Vlaanderen Boven 17 augustus 2004 15:45

En qua berichten hebben we zelfs meer dan 4 x zoveel...tja, daar zijn de onderwerpen allemaal luchtbellen he.

vrijevlaming 21 augustus 2004 19:08

manmanman, hans van cauter zouden ze toch een show moeten geven op tv hoor. Ofwel iedere week vijf minuten in de zevende dag: dan is hij zelf content en wordt de zevende dag voorzien van enige komische noot.
Na al mijn blokwerk vandaag was het lezen van zijn bijdrages toch echt een verademing :lol:

Rock Against Communism 29 augustus 2004 13:55

man, man, man...; daarstraks nog eens een kijkje genomen bij "belgisch nationaal forum", het is gewoon om te huilen.

gorik 29 augustus 2004 22:21

tsjonge toch om nog een laatste hoop in dat "belgen forum" te blazen hebben ze een leuke vragenlijst opgesteld over het vlaams blok, hoe hoogstaand toch

Volksstormer 30 augustus 2004 11:28

Citaat:

Dat komt ervan, met hun forumseparatisme! :lol: 8)

Tantist 3 september 2004 11:56

3,4 keer minder onderwerpen en maar liefst 5,2 keer minder berichent...

Vlaanderen Boven 3 september 2004 19:06

Volgens Patriot weten de meeste belgicisten niet dat er een Belgisch forum is.

Tss, waar is hun overtuiging?

C uit W 3 september 2004 19:46

Verdwenen met hun jeugd :p

N.J.S.V. Antwerpen 4 september 2004 12:54

Citaat:

Ik zie maar drie onderwerpen eigenlijk... Maar goed, het is inderdaad triest. Nu ja, als ze zichzelf maar komisch en geslaagd vinden he...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be