Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sharia4Belgium nog steeds zeer actief: Overheid steekt kop in het zand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189777)

Vrolijk op Vrijdag 30 juli 2013 11:50

Sharia4Belgium nog steeds zeer actief: Overheid steekt kop in het zand

Het poco establishment is tot hiertoe altijd te laf geweest om de haatzaaiende en openlijk westers-vijandige organisatie Sharia4belgium te verbieden, zoals men in Engeland gedaan heeft.
Men heeft de bevolking trachten te sussen met het nieuws dat Sharia4Belgium zichzelf zou opgedoekt hebben.
Dat we dat vooral niet ernstig moesten nemen kon iedereen met meer dan 2 breincellen van het begin vermoeden.
Burgemeester van Vilvoorde Hans Bonte trekt nu opnieuw aan de alarmbel nadat er onder meer een 16-jarig bekeerd Vlaams meisje naar Syrië is vertrokken.

De noodkreet van burgemeester Bonte valt echter in dovemansoren bij de Federale overheid:
"Het zou goed zijn jongeren hun identiteitskaart te kunnen afnemen. Het heeft me de voorbije weken gefrustreerd dat de federale regering niet op die vraag is ingegaan", aldus Hans Bonte.
Wat zou Annemie Turtelboom tegenhouden?

Ook angsthaas Kris Peeters van de Vlaamse regering geeft niet thuis:
"En de Vlaamse regering is al helemaal afwezig in deze hele discussie", klinkt het nog.

Wat een bende broekschijters zijn het toch, degenen die ons land besturen.
Hebben jullie daar op gestemd misschien?

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ar-Syrie.dhtml

maddox 30 juli 2013 12:43

Waarom zou men debielen die naar Syrië gaan willen stoppen? Good riddens zou ik zeggen.

En Hans Bontens oplossing klinkt echt wel een Sovjet Tijdperk maatregel. Of de truk veel toegepast door bendes om immigranten tot slaaf te maken... Identiteitspapieren afmenem om reizen onmogelijk te maken.

'k Heb trouwens slecht nieuws voor Bonte. Het is echt niet moeilijk om zonder paspoort buiten Europa te geraken. Het voorkomt alleen het gebruik van peperdure officiele methodes. En terug is nog gemakkelijker.

Salah 30 juli 2013 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6735959)
Good riddens zou ik zeggen.

Ik zou toch eerder good riddance zeggen, want nu sta je voor aap.

Nr.10 30 juli 2013 16:05

Nationaliteit afnemen en het land uitzetten.

Nr.10 30 juli 2013 16:07

Kordaat en extreem efficiënt optreden. Anders lijkt het erop dat deze schurkenbende een vrijgeleide krijgt. Zulk signaal kunnen we ons niet permitteren.

maddox 30 juli 2013 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6736255)
Ik zou toch eerder good riddance zeggen, want nu sta je voor aap.

Ik wist niet dat U mijn neef was.

Maar kom, U hebt wel gelijk, ik had toch maar beter mijn spellingschecker aangezet. Taalnazi...

En dan de hamvraag, wat is uw mening.
Mag een 16 jarige zomaar richting oorlogszone vertrekken of moet de overheid daar een stikje voor steken?

Salah 30 juli 2013 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6735920)
organisatie Sharia4belgium te verbieden

Jij wil het recht op vrije meningsuiting verbieden? Dat kan voor uw haatpredikerij nare gevolgen hebben als je die weg wil opgaan.

Zipper 30 juli 2013 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6736328)
Jij wil het recht op vrije meningsuiting verbieden? Dat kan voor uw haatpredikerij nare gevolgen hebben als je die weg wil opgaan

Terroristische organisaties als sharia4belgium hoeven geen vrije meningsuiting, maar stevige handboeien.

Salah 30 juli 2013 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6736355)
Terroristische organisaties als sharia4belgium

Bron?

cookie monster 30 juli 2013 17:40

Kan iemand de voor- & nadelen van haatprekerij geven , aub ??

Nr.10 30 juli 2013 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6736355)
Terroristische organisaties als sharia4belgium hoeven geen vrije meningsuiting, maar stevige handboeien.

²

Xenophon 30 juli 2013 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6736359)
Bron?

http://www.youtube.com/watch?v=1wxR4UMnXNs

BonBon 30 juli 2013 18:12

Citaat:

Sharia4Belgium nog steeds zeer actief: Overheid steekt kop in het zand
Had madam trut daar geen tiental task forces en werkgroepen voor opgezet? Die heeft een makkelijke job, ze doet niets.

Nu, ik denk niet dat we die eikels lang kunnen wegsteken dus extremisten gaan altijd wel hun zin kunnen doen.

BrusselsMussels 30 juli 2013 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6736328)
Jij wil het recht op vrije meningsuiting verbieden? Dat kan voor uw haatpredikerij nare gevolgen hebben als je die weg wil opgaan.

Er staan limieten op vrije meningsuiting, of wist je dat niet?

Als ik morgen een beweging opstart voor het groen schilderen van jouw huis Salah, dan ga ik te ver.

Als ik morgen een beweging opstart voor het onderwerpen van de Belgen aan een strafrecht ontworpen in de Middeleeuwen zonder dat zij dat willen, dan ga ik te ver.

Als ik hier, in de Verenigde Arabische Emiraten een beweging opstart voor het opleggen van de Bijbel aan alle lokalen, dan wordt ik de gevangenis ingestoken.

Vrije meningsuiting is een illusie.

Shariah 4 Belgium wil onze leefwereld wereld kapotmaken. Dan moeten wij hen straffen. Denk dat de meerderheid van de moslims in Belgie hen ook graag zou straffen.

En wat betreft het 16 jarige meisje, zij is een kind. Wij moeten onze kinderen beschermen voor psychopaten die hen op straat brainwashen. Kost wat kost.

Nr.10 30 juli 2013 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6736414)
Had madam trut daar geen tiental task forces en werkgroepen voor opgezet? Die heeft een makkelijke job, ze doet niets.

Nu, ik denk niet dat we die eikels lang kunnen wegsteken dus extremisten gaan altijd wel hun zin kunnen doen.

Het zal zolang duren tot wanneer het volk er zich zal mee beginnen moeien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be