![]() |
Een ander racisme vraagt een ander beleid, aldus Jozef De Witte
Vandaag is er een boeiend opiniestuk van de heer De Witte in De Morgen verschenen.
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...html#reactions Hier enkele veelzeggende fragmenten voor de Vlaamse racisten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Soms krijg ik de indruk dat hoe meer Jozef De Witte aan het woord komt hoe meer onbegrip er voor zijn migrantenstandpunt komt. Soms krijgt men de indruk dat men, als men niet met de migrantenpolitiek (en vooral de resultaten) akkoord gaat men automatisch in het racistische verdoemhoekje terechtkomt en beschouwd wordt als iemand die niet mee is met de 'moderniteit'. |
Een onlangs geregulariseerde Rus blijkt de moordenaar van die vrouw in Gent, migratie wil niet zeggen dat al de vuiligheid van alle landen hier toegelaten moet worden, we moeten een mogelijkheid hebben om misdadigers en ongeletterde achterlijken te weigeren en retour te zenden.
De Witte eikel bevestigd gewoon nog eens dat de anti racisme wetten enkel bedoeld zijn tegen blanken, de rest mag doen wat ze willen. |
Wat dat hypocriet stuk str*** te zeggen heeft, kan mij nu eens werkelijk geen bal schelen.
|
Dat Diene Witte maar eens zorgt dat vrouwen niet gediscrimineerd worden door de verplichting via sociale dwang, om een hoofddoek te dragen;
enz. voor elke zaak voor dewelke moslims die met hun godsdienst al te opzichtig uitpakken, mijn teelballen uithangen. (en dat geldt ook voor kaloten, mocht ge daar aan twijfelen ...) . |
Citaat:
Zijn russen nu plots geen blanken misschien ? |
De tijd dat dergelijk schoelje zijn links vingertje kan ophouden en ons een bloemlezing denkt te moeten geven over racisme en vreemdelingen is definitief voorbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaai,waaraan ben ik begonnen?! 8O
|
Citaat:
De uitspraak 'de meeste migranten (of zoals sommigen het noemen: vreemdelingen, buitenlanders, enz. enz.) zijn brave goed geïntegreerde mensen' is een waarheid als een koe. Zo goed als nergens is er algemene wrevel t.o.v. pakweg Chinezen en andere oosterlingen, Europese migranten, migranten uit Noord -en Zuid-Amerika. Nochtans maken deze mensen, zoals De Witte terecht stelt, een overgroot deel uit van de mensen met een allochtone afkomst/achtergrond. Dat impliceert dan natuurlijk wel net het omgekeerde wat De Witte daarna komt te zeggen nl. dat er een overdreven focus is op de Islam. Dat is erg dubbelzinnig, gezien deze kleine minderheid in een minderheid blijkbaar 'lukt' in iets waar dat bij andere groepen niet gebeurt. het standpunt van De Witte verduidelijkt (uiteraard onbedoeld) dat er wel degelijk een probleem is met de integratie van moslims. Er is geen groot vreemdelingen of asiel -en migratieprobleem, wel een Islam-probleem. Dit niet durven/willen/kunnen zeggen is een aanfluiting voor alle migranten of mensen met een vreemde origine die zich hier dagelijks mee inzetten om hier iets te verwezenlijken en die zijn zeer talrijk. iets minder dan de helft van onze gevangenissen is gevuld met Moslims en toch zijn zij slechts een minderheid in de minderheid. Jozef, wat leer jij daar uit? |
Citaat:
wil ik wel weten wat die allemaal te zeggen heeft !! |
Wat als je als Homo een klacht indient tegen een Marokkaan voor homofobie bij het CGKR... Wie gaat voorrang krijgen. De blanke autochtone homo of de allochtone marokaan? De Marokaan kan immers aanhalen dat het CGKR en de homo dan racistisch zijn...
|
Krijgt de witte (geen hoofdletters voor die onderkruiper)en zijn centrum werkelijk 12 miljoen per jaar van ons belastingsgeld om dergelijke zevers te verkondigen.Als bijltjesdag komt hoop ik dat ze hem eerst aanpakken.
|
Citaat:
|
Die De Witte is me nogal ne kapoen zeg.
Europeanen zouden hun etno-cultureel weefsel moeten offeren op het altaar van de multikul en het nog leuk vinden ook. |
Citaat:
Denken in termen van oorzaak en gevolg blijkt nog maar eens niet besteed aan zelfvoldane types zoals De Witte. Het zou mij niks verbazen indien dit standpunt het pad naar een wetgeving om islamofobie te beteugelen verder moet effenen, figuren zoals Dewitte, Anciaux en Piryns gedragen zich als een verlengstuk van het OIC. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Islaofobie is net anti-racisme, welk politiek kleur heet De Witte eigenlijk, Groen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be