Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   kAN DIT HIER ALLEMAAL ZOMAAR ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189817)

Pin en Puk 31 juli 2013 12:31

kAN DIT HIER ALLEMAAL ZOMAAR ?

Bekijk eerst de foto's

*KNIP*

Bijgevoegde tekst van bovenstaande
*KNIP*

NU HET SCHANDAALIGSTE
*KNIP*

Er is een topic gestart hoe je kitten kan martelen
Het zijn de nieuwkomers Roger Verelle en Rollercoaster welke de aanleiding geven

Jullie mogen het allemaal goed weten
Dit is doorgegeven aan ECOPS ( speciale politiediensten)
Gaia
en 4040

POLITICS.BE IS GEEN SITE NOG WAARDIG OM OP HET NET TE STAAN.
Waar zitten de Mods ? vINDEN DIE DAT GOED ?

nOTA : het staat onder koetjes en kalfjes (kijk ook onder vakatiekliekjes)

eno2 31 juli 2013 12:38

Misschien vlieg je er nu af?

brother paul 31 juli 2013 12:40

troubles voor maarten

Raf 31 juli 2013 12:41

Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu is dat wel het geval. Ik hoop dat die twee creaturen, samen met hun smeerlapperijen permanent van dit forum verwijderd worden.

Clicquot 31 juli 2013 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6737242)
Ik hoop dat die twee creaturen, samen met hun smeerlapperijen permanent van dit forum verwijderd worden.

2

Dixie 31 juli 2013 12:47

3

manta 31 juli 2013 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6737233)

De kans is groot ja.

manta 31 juli 2013 12:48

Citaat:

Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu is dat wel het geval. Ik hoop dat die twee creaturen, samen met hun smeerlapperijen permanent van dit forum verwijderd worden.

2

Pin en Puk 31 juli 2013 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6737233)

Dan is de zaak zeker aan het rollen
Als ze dit doen zijn ze effectief mede verantwoordelijk.
Het gaat er mij om om die 2 sadisten te pakken.
Vinden jullie dit allemaal normaal ?

Universalia 31 juli 2013 12:56

Die beelden stoorden mij toch ook wel.

eno2 31 juli 2013 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 6737258)
Dan is de zaak zeker aan het rollen
Als ze dit doen zijn ze effectief mede verantwoordelijk.
Het gaat er mij om om die 2 sadisten te pakken.
Vinden jullie dit allemaal normaal ?

Ik volg dit soort zaakjes niet uit weerzin, maar als je het forum aanklaagt, vlieg je eraf.

Pin en Puk 31 juli 2013 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6737283)
Ik volg dit soort zaakjes niet uit weerzin, maar als je het forum aanklaagt, vlieg je eraf.

Ik klaag het forum niet aan
Ik klaag die 2 sadisten aan
Spijtig genoeg kan ik niet aan hun IP geraken
Je weet toch dat dit de manier is van allerhande uitschot zoals pedos, sadisten enz.. om via een onschuldige weg zoals dit forum aan soortgenoten te komen.

IK GA DE BEVOEGDE INSTANTIES OP DE HOOGTE STELLEN DAT HET FORUM TOTAAL NIETS TE MAKEN HEEFT MET DEZE VERBODEN
praktijken

CLAESSENS Joris 31 juli 2013 13:21

Citaat:

NieuwNoors 31 juli 2013 13:34

Ik ben totnogtoe altijd tegeneen permanente verbanning geweest. Iedereen moet imo het recht hebben om zijn/haar mening te verkondigen. In dit geval echter gaat het niet meer louter over "een mening", MAAR wordt het martelen van dieren gepromoot. Hoe gruwelijker, hoe sadistischer; kan het nog erger? Permanent bannen, die 2 creaturen die de naam "mens" onwaardig zijn.
Hun posts zijn een ware schande voor dit forum!

Derk de Tweede 31 juli 2013 13:36

Citaat:

Volledig mee eens!

Anselmo 31 juli 2013 13:38

Eerst door dit bericht ben ik gaan kijken.
Dat de betrokken figuren dit ernstig menen kan ik me niet voorstellen.
Het kan nu allemaal wel sarcastisch of ironisch bedoeld zijn, maar de humor is hier toch wel ver te zoeken.
:roll:

BonBon 31 juli 2013 13:41

Niets verkeerd met foto's posten, de tekst die erbij staat is een andere zaak. Waar staan de berichten eigenlijk?

Trouwens, voor titels in hoofdletters mag er ook een ban zijn, geen reden om te roepen.

kelt 31 juli 2013 13:42

Wel,net voordat ondergetekende zijn "vakantie" neemt,en ook een paar weken van dit forum zal verdwijnen moet hij vaststellen dat er hier zijn die "schande" spreken over wat lolmakerij onder "koetjes en kalfjes"...voor de verandering "kittens en kalfjes..."

In andere ,zogenaamd "serieuze" draadjes politici door het slijk halen,of eventueel grof taalgebruik jegens ambtenaren ,vakbondsmensen en bankiers en zo,dat kan wel,maar in het JUISTE draadje wat "zwarte humor" tappen.....ho maar..

zie je.....kalmeren mensen....kalmeren......:?

DucDEnghien 31 juli 2013 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6737324)
Wel,net voordat ondergetekende zijn "vakantie" neemt,en ook een paar weken van dit forum zal verdwijnen moet hij vaststellen dat er hier zijn die "schande" spreken over wat lolmakerij onder "koetjes en kalfjes"...voor de verandering "kittens en kalfjes..."

In andere ,zogenaamd "serieuze" draadjes politici door het slijk halen,of eventueel grof taalgebruik jegens ambtenaren ,vakbondsmensen en bankiers en zo,dat kan wel,maar in het JUISTE draadje wat "zwarte humor" tappen.....ho maar..

2

parcifal 31 juli 2013 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6737324)

Juist, zwarte humor in het gepaste subforum en een paar draaien er hier compleet door.

Ik moet dringend alex agnew of gunther lamoot eens een mail sturen dat ze moeten moppen beginnen maken over kittens. Blijkbaar is dat het laatste taboe. :lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be