![]() |
Aurore Ruyffelaere hangt mijn voeten uit...
... of toch het mediacircus errond.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het vreselijk voor dat meisje en voor haar familie, maar komaan zeg! Rouwregister, woordvoerder in het journaal, interviews met god en klein pierke die van kortbij of veraf of zelfs helemaal niet bij de zaak betrokken is... Trop is teveel hé! Gaan ze dat nu voor ieder meisje doen dat slachtoffer wordt van een verkrachtende, moordende maniak? Hoe moet dit aanvoelen voor mensen die op dezelfde wijze een dierbare verloren, waar nooit een haan naar gekraaid heeft? Het stuit me tegen de stoere borst, en nog geen klein beetje. En dat allemaal omdat de moeder van Aurore "politieke connecties" heeft... :? Bah! |
Hmm... Ik zie juist dat Boadicea een gelijkaardig topic startte... Mes excuses profondes.
|
Het deelaspect dat het je voeten uithangt, is een draad waard op zich.
Maar ik peins dat de enige reden daarvan is, dat het komkommertijd is voor het nieuws. Maar voor de rest moet ik zeggen dat hij mijn voeten niet uithangt. . |
Citaat:
Dat het iets te maken heeft met de familie of politieke kennissenkring? |
Citaat:
Een heel klein circusje dan toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vaak zijn bepaalde kenmerken van de zaak bepalend, zoals inderdaad politieke connecties van het slachtoffer (of van de dader). |
Het lijkt wel of het hele land in rouw moet zijn omdat er een persoon vermoord is waarvan de ouders "politieke connecties" hebben. Ik vind het eerlijk gezegd degoutant.
|
Citaat:
Misschien is de reden dat de moorden van Hans Van Temsche nuttig waren om de burger te ontwapenen. Of de moord op Ruyffelaere nuttig is om wat minder crapuul de Belgische nationaliteit cadeau te doen is twijfelachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft Raf de zaak Van Temsche uitgemolken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mis hem zo :C |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be