Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Aurore Ruyffelaere hangt mijn voeten uit... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189830)

Raf 31 juli 2013 18:09

Aurore Ruyffelaere hangt mijn voeten uit...

... of toch het mediacircus errond.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het vreselijk voor dat meisje en voor haar familie, maar komaan zeg! Rouwregister, woordvoerder in het journaal, interviews met god en klein pierke die van kortbij of veraf of zelfs helemaal niet bij de zaak betrokken is... Trop is teveel hé!

Gaan ze dat nu voor ieder meisje doen dat slachtoffer wordt van een verkrachtende, moordende maniak? Hoe moet dit aanvoelen voor mensen die op dezelfde wijze een dierbare verloren, waar nooit een haan naar gekraaid heeft? Het stuit me tegen de stoere borst, en nog geen klein beetje.

En dat allemaal omdat de moeder van Aurore "politieke connecties" heeft... :?

Bah!

Raf 31 juli 2013 18:10

Hmm... Ik zie juist dat Boadicea een gelijkaardig topic startte... Mes excuses profondes.

De schoofzak 31 juli 2013 18:14

Het deelaspect dat het je voeten uithangt, is een draad waard op zich.

Maar ik peins dat de enige reden daarvan is, dat het komkommertijd is voor het nieuws.

Maar voor de rest moet ik zeggen dat hij mijn voeten niet uithangt.

.

manta 31 juli 2013 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6737651)
Het deelaspect dat het je voeten uithangt, is een draad waard op zich.

Maar ik peins dat de enige reden daarvan is, dat het komkommertijd is voor het nieuws.

Maar voor de rest moet ik zeggen dat hij mijn voeten niet uithangt.

.

Of omdat de media aast op het één of ander achterliggend verhaal.
Dat het iets te maken heeft met de familie of politieke kennissenkring?

Karel Martel B 31 juli 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6737645)

Circus? We weten niet eens de naam van de dader.

Een heel klein circusje dan toch.

Raf 31 juli 2013 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6737663)
Circus? We weten niet eens de naam van de dader.

Een heel klein circusje dan toch.

Af en toe eens een krant openslaan, een nieuwssite openen of je televisie afstemmen op het nieuws in plaats van de 300ste herhaling van FC De Kampioenen kan helpen.

simply the best 31 juli 2013 18:49

Citaat:

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het vreselijk voor dat meisje en voor haar familie, maar komaan zeg! Rouwregister, woordvoerder in het journaal, interviews met god en klein pierke die van kortbij of veraf of zelfs helemaal niet bij de zaak betrokken is... Trop is teveel hé!

Gaan ze dat nu voor ieder meisje doen dat slachtoffer wordt van een verkrachtende, moordende maniak? Hoe moet dit aanvoelen voor mensen die op dezelfde wijze een dierbare verloren, waar nooit een haan naar gekraaid heeft? Het stuit me tegen de stoere borst, en nog geen klein beetje.

Bah!

Maar van de troonsopvolging en alles wat met de monarchie te maken heeft kan onze linkse rakker niet genoeg krijgen... :lol:

Raf 31 juli 2013 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simply the best (Bericht 6737700)
Maar van de troonsopvolging en alles wat met de monarchie te maken heeft kan onze linkse rakker niet genoeg krijgen... :lol:

Dat is dan ook positief nieuws en niet de miserie van een gezin dat uitgemolken wordt. Niks mis mee.

Bad Attila 31 juli 2013 18:54

Citaat:

Bah!

Tja, zo werkt de pers nu eenmaal. Sommige zaken worden volledig uitvergroot (mediatiek althans, voor de families blijft het even erg), anderen blijven in de luwte.

Vaak zijn bepaalde kenmerken van de zaak bepalend, zoals inderdaad politieke connecties van het slachtoffer (of van de dader).

Demper 31 juli 2013 19:02

Het lijkt wel of het hele land in rouw moet zijn omdat er een persoon vermoord is waarvan de ouders "politieke connecties" hebben. Ik vind het eerlijk gezegd degoutant.

Karel Martel B 31 juli 2013 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6737712)
Dat is dan ook positief nieuws en niet de miserie van een gezin dat uitgemolken wordt. Niks mis mee.

Nochtans heb ik U nooit weten klagen over het mediacircus rond Hans van Temsche.

Misschien is de reden dat de moorden van Hans Van Temsche nuttig waren om de burger te ontwapenen.

Of de moord op Ruyffelaere nuttig is om wat minder crapuul de Belgische nationaliteit cadeau te doen is twijfelachtig.

Raf 31 juli 2013 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6737750)
Nochtans heb ik U nooit weten klagen over het mediacircus rond Hans van Temsche.

Dat was dan ook vier jaar vóór jij lid werd van dit forum. Hoe zou jij kunnen weten of ik daar al dan niet over geklaagd heb?

Xenophon 31 juli 2013 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6737756)
Dat was dan ook vier jaar vóór jij lid werd van dit forum. Hoe zou jij kunnen weten of ik daar al dan niet over geklaagd heb?

Ik heb het hem verteld.

Demper 31 juli 2013 19:34

Heeft Raf de zaak Van Temsche uitgemolken?

Karel Martel B 31 juli 2013 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6737756)

Aangezien Hans zijn moorden pleegde op 11 mei 2006, en gij op 7 oktober 2007 het nog altijd had over Hans had op dit forum, waart ge hem dus duidelijk niet op drie dagen beu.

Karel Martel B 31 juli 2013 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6737771)
Ik heb het hem verteld.

Neen, HAMC heeft me dat verteld!

Demper 31 juli 2013 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6737812)

Aah, onze HAMC.

Ik mis hem zo :C

Xenophon 31 juli 2013 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6737812)

Dat was een kerel die HAMC.

vlijmscherp 31 juli 2013 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6737819)
Dat was een kerel die HAMC.

Altijd gedacht dat HAMC een vrouw was.

Xenophon 31 juli 2013 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6737823)
Altijd gedacht dat HAMC een vrouw was.

Hij had iets met uw vrouw, inderdaad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be