![]() |
Centraal meldpunt
Om de andere draden wat te onlasten.....post hier je meldingen....
Om de draad te beginnen : ik heb zelf niks te melden....het weze bij deze gemeld. |
Meldingen?
Zijn dat dingen uit Mel? Ik ben daar nog nooit geweest en heb dus geen meldingen. :-( En het centraal meldpunt, bevindt zich dat dan in het Centro Culturale Zumellese? Gaan de berichten in deze draad naar daar? Moeten we dan niet in het Italiaans schrijven? Goh, je maakt het ons niet gemakkelijk.... |
Hendrik VIII woog 178 kg op het eind.
|
Ik heb nog maar één telefoon en één sms gehad vandaag.
|
Het wordt heel warm vandaag.
|
Citaat:
1e vraag : 't Gaat over meldingen zonder hoofdletter M....., dus de Wikipedia helpt voor geen zier... :lol: 2e vraag : 't Gaat niet over een cultuur meldpunt (niet dat cultuur hier verboden is, natuurlijk), maar over een gewoon huis-, tuin- en keuken- centraal meldpunt....waar je in 't om het even welke taal mag/kan posten, maar als je reacties wil.... ;-) Over 't niet-gemakkelijke : gewoon typen en op 't verzendknopje klikken... 8-) In de hoop hiermee wat klaarheid te hebben gemeld, Mvg Klojo, eerste klas (lekker genietend van de frisse kelders van mijn werkplaats...deze melding is speciaal voor NieuwNoors :lol:) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=AZxAQZZVE1Y |
Ik meld dat de zon schijnt.
|
Citaat:
|
Ik meld que la asamblea de majaras se ha reunido y que la asamblea de majaras ha decidido:
mañana sol y buen tiempo :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's zowat het enige land waar de mensen vriendelijk en beleefd zijn als je ze grapjas noemt... |
Citaat:
|
Vreemde vliegenplaag : de auto's aan de linkerkant van de boompjes aan deze kant van de straat zitten vol vliegen. De andere auto's niet. :|
|
Citaat:
|
ik wil melden dat west-vlamingen ambetante boertjes zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be