![]() |
Wist je dat...
Je een koe de trap op kunt krijgen, maar niet eraf?
Citaat:
|
Citaat:
Tegenvraag : Wist je dat een kieken (kip) vooruit kan lopen maar niet achteruit. Als ze in een nauwe spelonk geraken waar ze zich niet kunnen draaien dan gaan ze dood van de honger. |
dat van die kip wist ik niet, heb idd nog nooit een kip achteruit zien lopen..
Wist je dat Amerikanen gemiddeld één hectare pizza per dag eten? Ik heb er geen verhaaltje rond, ik geloof het zo ook wel ;-) |
wist je dat...
Het orgasme van een varken 30 minuten duurt? |
wist je dat..
Een slak drie jaar kan slapen? (misschien eerst sex gehad met dat varken??) :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik durf me soms als een varken gedragen, ja! :lol:
|
Hmm, en die moslims en joden mogen geen varkensvlees eten. Dermee dat die zo gefrustreerd lijken ;)
|
Citaat:
|
Barbie's maten indien ze levensgroot was: 39-23-33.
Of moet ge er uiteindelijk iets aan hebben, aan deze thread?? |
Citaat:
En nee ge moet er niks aan hebben, van die domme weetjes die vooral grappig moeten zijn ;-) (of denk jij dat het weten dat een koe de trap niet terug af kan, van levensbelang is?) :lol: |
wist je dat:
Een neushoornkever zulke zware dingen kan tillen dat als je dat wil evenaren als mens je 54 TON mag heffen? |
Citaat:
|
Citaat:
nieuw dagdagelijks menu : vanaf Morgen :ontbijt = koteletjes lunch = koteletje avondeten = koteletjes als tussendoortje = varkensmignonnetjes... mijn vriendin zal me niet meer aankunnen !! zal misschien assistentie nodig hebben. haar beste vriendin ? had dat ooit eens ludiek gezegd en heb dat sindsdien maar niet meer herhaald. Maar als ik porcpower krijg, tja ... dus : WOMEN BEWARE ..... FROM NOW ON I EAT A LOT OF PORC! |
zie maar dat ge geen krulstaartje krijgt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wist je dat.....
Haringen met elkaar communiceren door ’s nachts scheten te laten? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be