![]() |
Ik ben er klaar voor, voor een onafhankelijk Vlaanderen zei Fracken van het N-VA
N-VA weer bezig met onnozelaars vangen
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...lijkheid.dhtml Om even later te zeggen dat er geen meerderheid voor te vinden is in Vlaanderen. Hebben ze daar een opinie rondvraag naar ge houden? Van die boer geen eieren!!! |
Is nochtans een verstandige uitspraak. En dat zijn leden van bepaalde partijen schijnbaar niet gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft bang van de zuivere Vlaming... onnozelaar. |
Ik ben geen minnaar van België: er is de Vlamingen teveel aangedaan en de Walen kunnen hun Franse imperialisme niet afleren.
Maar of een onafhankelijk Vlaanderen hét antwoord is? 1.Vlaanderen wordt geleid door boekhouders en managers: efficiënt maar ijskoud. Een warm Vlaanderen? Vergeet het. 2.Wat we zelf doen doen we beter? De staat van de Vlaamse wegen alleen al spreekt dat tegen. 3.Onderwijs geboetseerd op maat van de arbeidsmarkt waarbij, als toegift voor links, de zwakkere de maatstaf is. Zelfontplooiing? Brede interesses kweken? Niet belangrijk, zolang de scholen maar goedkope arbeidskrachten leveren. 4.Geloven jullie echt dat Vlaanderen de reële belastingdruk naar beneden gaat halen? En in mijn persoonlijk leven: ik heb als ambtenaar ervaring binnen zowel de federale als de Vlaamse administratie. De 'federales' hebben mij altijd ernstig genomen en mij naar waarde geschat terwijl ik door de VO zonder reden als het vuil van de straat behandeld ben. |
Citaat:
|
Met dat korte haar lijkt hij echt een Vlaams blokker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zou toch niet willen dat "onnozelaars" op jouw partij stemmen ? . |
In ieder geval klare taal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nobelprijs Nominee voor zeveren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be