![]() |
Ivo 'Nazi Schouderklopje' Belet komt terug naar Vlaanderen
De CD&V is gered! De meest fascistische (You have been blocked from following this account at the request of the user.) CD&Ver van allen komt terug naar ons nederig Vlaanderen om de strijd aan te binden met het gespuis van Satan.
Och, nee, toch niet. Niet om het kwaad te bestrijden maar simpel omwille dit: ![]() Citaat:
Voor diegenen die het niet meer wisten: Hier zijn hilarische tweet: ![]() Hoe arrogant kan je zijn? |
Om ter tjeeft bij de tjeven.
|
ze kregen hem in hasselt al niet kwijt dan maar terug naar vlaanderen.
Veel plezier :) |
Zou het kunnen dat hij daar net lang genoeg zat voor zijn EU pensioen veilig te stellen?
|
What the fuck... de Sexe-Koudbourgs elk jaar een feest... Hmnn zelfs Akira of zoiets kan dit niet goedpraten..
. |
Jonge wolven bij de tsjeven die hun zinnen gezet hadden op die Vlaamse lijst, zullen dansen van vreugde dat die oude hun plaatske komt inpikken.
. |
What the fuck... de Sexe-Koudbourgs geven elk jaar een feest... Hmnn zelfs Akira of zoiets kan dit niet goedpraten..
. |
Komaan, zeg, hij kan toch een onberispelijke staat van dienst in het Europees Parlement voorleggen. Hier zijn lijst van verwezenlijkingen:
- Euh.... - Euh, euh... - (dit puntje ontsnapt mij nu net even) - (wacht, zunne, wat was dat ook al weer?) - (het ligt op het puntje van mijn tong) - Euh... - ??? |
Citaat:
En wie niet akkoord is die is overduidelijk een nazi die verantwoordelijk is voor de holocaust. |
Wie of wat belet Belet dat hij geen belet laat gaan bij verkiezingen?
Alleen de kiezer kan dat beletten. |
Citaat:
|
Is dat nu echt nodig jongens die referenties naar de jaren 30?
ik ben dat zo beu, echt |
Citaat:
Hierzo, nog een linkje over de jaren dertig en veertig: hitler was een linkse |
Run, hide the women and children
Blijf toch weg ambetante mens of vind ge dat de CD&V fractie in he vlaams parlement nog niet verzuurd genoeg is? |
hoe noemen ze dat ook al weer : sfeerschepperij ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spabert start zélf draden met verwijzing naar de jaren 30. http://forum.politics.be/showpost.ph...32&postcount=1 |
Citaat:
Nu zie ik dat jou hetzelfde is opgevallen als mij. En dit is niet de eerste keer dat Spabert op iets vit dat hij zélf evengoed deed. Wat een vals, hypocriet sujet is me dit? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be