Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Lanoye woedend: Van der Gijp gooit knuppel in het homohok (https://forum.politics.be/showthread.php?t=190002)

Eberhard Leclerc 6 augustus 2013 16:26

Lanoye woedend: Van der Gijp gooit knuppel in het homohok

http://www.youtube.com/watch?v=8rFkBQcnr_A
Voetbal International - René van der Gijp - 'Heel weinig homo's in de voetbalwereld (11.000 hits) 6 augustus 2013

Een briljante Rene van der Gijp was gisteravond weer heerlijk politiek incorrect op de grootste Nederlandse zender (RTL)

Over dat er weinig heaumeaus in t profvoetbal zitten

En vandaag kwam de shitstorm. Een resem aan bekende Hollanders en de onvermijdelijke Tom Lanoye overspoelden de sociale media met hun stront.

Jaja, vrijheid van meningsuiting is leuk, maaar heeft zijn grenzen....

http://www.rtl.nl/xl/#/u/48d9f5f0-43...0-42b13ae52b86

BonBon 6 augustus 2013 17:25

Ze willen net die vrijheid inperken, bende rotzakken. Echt alles moet politiek correct zijn, een pest.

OMGClayAiken 6 augustus 2013 17:34

En Gijp slaagt gewoon nagels met koppen. Derksen scoorde ook punten met dat hele homogedoe. Ben je homo? Goed, ga je gang en heb een geluk leven. Maar moeten we daar echt eieren onder leggen?

BonBon 6 augustus 2013 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken (Bericht 6744431)
En Gijp slaagt gewoon nagels met koppen. Derksen scoorde ook punten met dat hele homogedoe. Ben je homo? Goed, ga je gang en heb een geluk leven. Maar moeten we daar echt eieren onder leggen?

Homo's spreken zelf van nichten en super-nichten maar wij moeten dan opletten wat we zeggen? Nee hoor. Het lijkt me wel dat net niet-homo's het vlugst verontwaardigd zijn hierover al is dat nu niet het geval, Lanoye is gewoon een lul.

spabert 6 augustus 2013 17:46

in welke vlaamse havenstad waar de politiek zich recent met voetbal moeide wordt het homo's alweer lastig gemaakt qua vrije kledingskeuze?

ik geloof niet in toeval

OMGClayAiken 6 augustus 2013 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6744437)
Homo's spreken zelf van nichten en super-nichten maar wij moeten dan opletten wat we zeggen? Nee hoor. Het lijkt me wel dat net niet-homo's het vlugst verontwaardigd zijn hierover al is dat nu niet het geval, Lanoye is gewoon een lul.

Dat hypocriet gedoe komt me de keel uit. Ze willen de vrijheid om homo te zijn en te staan dansen op een boot in Amsterdam. Voor mijn part allemaal in orde. Maar als mensen daar een mening over hebben zijn ze opeens niet meer pro vrijheid.

Nietzsche 6 augustus 2013 17:55

Iedereen die kritisch gaat zijn over de uitspraken van Gijp snapt niets maar dan ook echt niets van het programma.

spabert 6 augustus 2013 17:57

Nietse, wat valt er te begrijpen????
zoeits die je gewoonweg niet!

Le Téméraire 6 augustus 2013 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spabert (Bericht 6744439)
in welke vlaamse havenstad waar de politiek zich recent met voetbal moeide wordt het homo's alweer lastig gemaakt qua vrije kledingskeuze?

ik geloof niet in toeval

Bedoelt u die stad die net de World Outgames organiseerde?

spabert 6 augustus 2013 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire (Bericht 6744448)
Bedoelt u die stad die net de World Outgames organiseerde?

het vorige bestuur onder leiding van Patrick janssens zal je bedoelen

Nietzsche 6 augustus 2013 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spabert (Bericht 6744447)

Voetbalinternational is een voetbal/amusument programma.

spabert 6 augustus 2013 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6744451)
Voetbalinternational is een voetbal/amusument programma.

u amuseert zich dus op de rug van anderen?
knappe gast zou ik zeggen

OMGClayAiken 6 augustus 2013 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spabert (Bericht 6744447)

Frank Boeckx en Gert Verheyen zeiden gisteren net hetzelfde in Extra Time op Canvas. Daar rond is geen storm.

spabert 6 augustus 2013 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken (Bericht 6744458)
Frank Boeckx en Gert Verheyen zeiden gisteren net hetzelfde in Extra Time op Canvas. Daar rond is geen storm.

wat is uw punt?

Nietzsche 6 augustus 2013 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spabert (Bericht 6744456)
u amuseert zich dus op de rug van anderen?
knappe gast zou ik zeggen

Ik vind sommige uitspraken van Gijp wel grappig, andere weer niet.

Als ik het allemaal nergens op vind slaan, dan zap ik naar een ander zender. Zo moeilijk is dat allemaal niet.

spabert 6 augustus 2013 18:15

Ik vind geaardheid geen vrije keuze en dus een boete zou gepast zijn. Desnoods haalt men die zender van de kabel.
de partij van mijn hart komt op voor minderheden en een repressieve houding kan wat dat betreft geen kwaad.

OMGClayAiken 6 augustus 2013 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spabert (Bericht 6744465)
Ik vind geaardheid geen vrije keuze en dus een boete zou gepast zijn. Desnoods haalt men die zender van de kabel.
de partij van mijn hart komt op voor minderheden en een repressieve houding kan wat dat betreft geen kwaad.

Zoals ik dus al zei: Ze willen met zn allen de vrijheid om homo te zijn maar anderen die er een mening op nahouden? Vrijheid afpakken en beboeten !

spabert 6 augustus 2013 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OMGClayAiken (Bericht 6744466)
Zoals ik dus al zei: Ze willen met zn allen de vrijheid om homo te zijn maar anderen die er een mening op nahouden? Vrijheid afpakken en beboeten !

niemand verplicht u toch om homo te zijn?

Bierke 6 augustus 2013 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spabert (Bericht 6744465)

geaardheid is inderdaad geen vrije keuze maar om daar nu zo'n ophef over te maken :(

Maikel Joosten 6 augustus 2013 18:30

Ja kijk wie dat stuk serieus bekijkt ziet toch direct dat die man maar wat zit te grappen. Ik dacht dat ze in Nederland voor alles open stonden maar blijkbaar mag er nog geen debat zijn. Ik bedoel vrije rechten en zo dat is allemaal prima maar met moet die geaardheid niet door mijn strot duwen zoals sommige mensen van de homobeweging soms menen te doen. Hoeveel van die homo's stonden daar in Antwerpen op het podium en tijdens die schoonheidsverkiezing niet gewoon de clichés te bevestigen? Zij geven hun vijanden gewoon voer en wat voor een voer!!!!

Zij die lang gezwegen hebben menen nu anderen te kunnen muilkorven, hypocrisie ten top.

oh en @spabert bij mijn weten zijn de kledingvoorschriften voor ambtenaren in Antwerpen nog altijd onder Patrick Janssens doorgevoerd. U weet wel een grote man van de partij die u nauw aan het hart ligt. Beetje hypocriet nee?

Ter informatie ik heb niets maar dan ook niets tegen homo's en lesbienne's

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be