![]() |
Lanoye woedend: Van der Gijp gooit knuppel in het homohok
http://www.youtube.com/watch?v=8rFkBQcnr_A
Voetbal International - René van der Gijp - 'Heel weinig homo's in de voetbalwereld (11.000 hits) 6 augustus 2013 Een briljante Rene van der Gijp was gisteravond weer heerlijk politiek incorrect op de grootste Nederlandse zender (RTL) Over dat er weinig heaumeaus in t profvoetbal zitten En vandaag kwam de shitstorm. Een resem aan bekende Hollanders en de onvermijdelijke Tom Lanoye overspoelden de sociale media met hun stront. Jaja, vrijheid van meningsuiting is leuk, maaar heeft zijn grenzen.... http://www.rtl.nl/xl/#/u/48d9f5f0-43...0-42b13ae52b86 |
Ze willen net die vrijheid inperken, bende rotzakken. Echt alles moet politiek correct zijn, een pest.
|
En Gijp slaagt gewoon nagels met koppen. Derksen scoorde ook punten met dat hele homogedoe. Ben je homo? Goed, ga je gang en heb een geluk leven. Maar moeten we daar echt eieren onder leggen?
|
Citaat:
|
in welke vlaamse havenstad waar de politiek zich recent met voetbal moeide wordt het homo's alweer lastig gemaakt qua vrije kledingskeuze?
ik geloof niet in toeval |
Citaat:
|
Iedereen die kritisch gaat zijn over de uitspraken van Gijp snapt niets maar dan ook echt niets van het programma.
|
Nietse, wat valt er te begrijpen????
zoeits die je gewoonweg niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
knappe gast zou ik zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het allemaal nergens op vind slaan, dan zap ik naar een ander zender. Zo moeilijk is dat allemaal niet. |
Ik vind geaardheid geen vrije keuze en dus een boete zou gepast zijn. Desnoods haalt men die zender van de kabel.
de partij van mijn hart komt op voor minderheden en een repressieve houding kan wat dat betreft geen kwaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja kijk wie dat stuk serieus bekijkt ziet toch direct dat die man maar wat zit te grappen. Ik dacht dat ze in Nederland voor alles open stonden maar blijkbaar mag er nog geen debat zijn. Ik bedoel vrije rechten en zo dat is allemaal prima maar met moet die geaardheid niet door mijn strot duwen zoals sommige mensen van de homobeweging soms menen te doen. Hoeveel van die homo's stonden daar in Antwerpen op het podium en tijdens die schoonheidsverkiezing niet gewoon de clichés te bevestigen? Zij geven hun vijanden gewoon voer en wat voor een voer!!!!
Zij die lang gezwegen hebben menen nu anderen te kunnen muilkorven, hypocrisie ten top. oh en @spabert bij mijn weten zijn de kledingvoorschriften voor ambtenaren in Antwerpen nog altijd onder Patrick Janssens doorgevoerd. U weet wel een grote man van de partij die u nauw aan het hart ligt. Beetje hypocriet nee? Ter informatie ik heb niets maar dan ook niets tegen homo's en lesbienne's |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be