Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nieuwe migranten invoeren ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19003)

Tegendradigaard 16 augustus 2004 15:39

Nieuwe migranten invoeren ?

Met de regelmaat van een klok horen en lezen we heel verstandige mensen praten over de rampen van de vergrijzing en het betalen van de pensioenen en hun oplossing is : meer vreemdelingen invoeren.

Ondertussen hebben wij sinds 1990 een heel soepele abortuswet die jaarljks +/- 15.000 jongeren laat uitmoorden nog voor ze geboren worden.

Reken eens uit vanaf 1990 tot rond 2012 (moment dat de pensioenen ongeveer onbetaalbaar zouden worden he) en dan komt men tot het aantal 330.000 jongeren meer die we hadden kunnen hebben.

Dan hadden we geen problemen met integratie, aanpassing, inburgering enzovoort gekend.

De goedkeurders van de abortuswet zijn dus mede verantwoordelijk voor het failliet van ons pensioenstelsel en dus de sociale zekerheid.

ge kunt mij geloven of niet, maar ik heb dit in de tijd van de goedkeuring nog veelvuldig gezegd in discussies.

Jammer genoeg krijg ik gelijk...

Denkt der maar eens over na... heb ik gedaan tijdens mijn verlof dus

Tegendradigaard 16 augustus 2004 15:44

Dat heb ik weer eens tegendraads bekenen, al zeg ik het zelf

S. 16 augustus 2004 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Met de regelmaat van een klok horen en lezen we heel verstandige mensen praten over de rampen van de vergrijzing en het betalen van de pensioenen en hun oplossing is : meer vreemdelingen invoeren.

Ondertussen hebben wij sinds 1990 een heel soepele abortuswet die jaarljks +/- 15.000 jongeren laat uitmoorden nog voor ze geboren worden.

Reken eens uit vanaf 1990 tot rond 2012 (moment dat de pensioenen ongeveer onbetaalbaar zouden worden he) en dan komt men tot het aantal 330.000 jongeren meer die we hadden kunnen hebben.

Dan hadden we geen problemen met integratie, aanpassing, inburgering enzovoort gekend.

De goedkeurders van de abortuswet zijn dus mede verantwoordelijk voor het failliet van ons pensioenstelsel en dus de sociale zekerheid.

ge kunt mij geloven of niet, maar ik heb dit in de tijd van de goedkeuring nog veelvuldig gezegd in discussies.

Allé, per jaar 2000 tienermoeders erbij in het licht van de vooruitgang. Tof planneke, dat nooit kan werken, want abortus kan je niet tegenhouden. Ook niet als je tegendraads bent.

@lpha 16 augustus 2004 15:54

Voordien gebeurde dat ook in de illegale sfeer met alle risico's daaraan verbonden.
Ga je ook de pil en condooms afschaffen?

Praetorian 16 augustus 2004 15:57

Kinderen opvoeden blijft een individuele keuze. Als mensen zich onbekwaam voelen, dan is het beter om vroegtijdig maatregelen te treffen. Ik heb liever geen 330.000 kinderen met een rampzalige jeugd.

Phrea|K 16 augustus 2004 16:01

Moesten we euthanasie verplichten aan 65 zou het probleem vd vergrijzing natuurlijk direct vd baan zijn. 8)

Percalion 16 augustus 2004 20:06

immigranten importeren is belachelijk

we hebben nu al dertien procent werkloosheid

als we de pensioenen betaalbaar willen houden in het huidig systeem, moeten we in de eerste plaats BANEN SCHEPPEN in plaats van nog méér immigranten naar hier te halen. Ik denk dat zo'n maatregel, zelfs al dient ze om de pensioenen te betalen, niet op sympathie van de bevolking zal kunnen rekenen.

Knuppel 16 augustus 2004 20:24

En ik die dacht dat er hier hopen, zelfs goed opgeleide, mensen zijn die werkloos worden of niet eens aan de slag geraken...

Ergens klopt er dus iets heel erg niet.

Maar wat?

Bobke 16 augustus 2004 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
immigranten importeren is belachelijk

we hebben nu al dertien procent werkloosheid

als we de pensioenen betaalbaar willen houden in het huidig systeem, moeten we in de eerste plaats BANEN SCHEPPEN in plaats van nog méér immigranten naar hier te halen. Ik denk dat zo'n maatregel, zelfs al dient ze om de pensioenen te betalen, niet op sympathie van de bevolking zal kunnen rekenen.

Dan hebben we het nog niet over de bruggepensioneerden, deeltijds werklozen, sommige ambtenaren enz.

prutske 16 augustus 2004 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Moesten we euthanasie verplichten aan 65 zou het probleem vd vergrijzing natuurlijk direct vd baan zijn. 8)

vergeet niet dat je ook oud word,mogen ze je dan ook vermoorden<.
denk eerst eens goed na voor je zulke dingen zegt.:crazyeye: 8O :silly: :magniet:

@lpha 16 augustus 2004 21:37

Al eens van ironie gehoord??

voicelesscharlie 16 augustus 2004 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En ik die dacht dat er hier hopen, zelfs goed opgeleide, mensen zijn die werkloos worden of niet eens aan de slag geraken...

Maar wat?

Het systeem is gewoon niet flexibel en overgeregelmenteerd.
De bureaucraten en de vakbonden hebben te veel macht.
De politici hebben de moed niet om daar iets aan te veranderen.

prutske 16 augustus 2004 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @lpha

Ja en al heel veel,maar zulke uitspraken zijn voor mij er over.;-)

Knuppel 16 augustus 2004 22:06

Dat verklaart nog altijd niet waarom er in dit land op gehamerd blijft worden dat er nog meer allochtonen moeten ingevoerd worden terwijl we met een torenhoge werkloosheid te kampen hebben. In Wallonië is de helft van de werkende bevolking door vadertje staat tewerk gesteld bij gebrek aan andere werkgevers.
Welk voordeel heeft wie precies van het binnenhalen van nog al meer allochtonen terwijl er helemaal geen werk (behalve illegaal werk) voor hen is?

voicelesscharlie 16 augustus 2004 22:10

Citaat:

Dat verklaart nog altijd niet waarom er in dit land op gehamerd blijft worden dat er nog meer allochtonen moeten ingevoerd worden terwijl we met een torenhoge werkloosheid te kampen hebben. In Wallonië is de helft van de werkende bevolking door vadertje staat tewerk gesteld bij gebrek aan andere werkgevers.
Welk voordeel heeft wie precies van het binnenhalen van nog al meer allochtonen terwijl er helemaal geen werk (behalve illegaal werk) voor hen is?

Het binnenhalen van allochtonen speelt gewoon in het plan van de linkse machthebbers om Europa cultureel te onteigenen.Gewoon het heers en verdeel principe dus.Je hoeft het echt niet verder te zoeken hoor.

Rock Against Communism 16 augustus 2004 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @lpha

Het kan soms zeer pijnlijk overkomen als uw mede-forummer zelf de 65 is gepasseerd...

Tzuvar Raemborr 16 augustus 2004 22:24

Citaat:

Maar wat?

Present.

driewerf 16 augustus 2004 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
Het kan soms zeer pijnlijk overkomen als uw mede-forummer zelf de 65 is gepasseerd...

en is dat voor jou het geval??? Dan steun ik @lpha's voorstel onmiddellijk:mrgreen:

DENT T 16 augustus 2004 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

haha en wat dacht je van dit nog belachelijker plan, als elke jongetje dat zich aftrekt en zijn..... in een potje doet en ingevroren wordt . en elke eitje alvorens de eiersprong door de gynocoloog uit de baarmoeder word gehaald en ingevroren wordt. dan kan elke vrouw van haar achttiende op de negen maanden zwanger woorden en na de bevalling terug bevrucht woorden zo telt elk gezin na elke drie jaar vier kinderen. telt eens op man omaaj dan hebben we heel veel werkvolk he EN DAN HOUDEN VOORAL GEEN REKENING MEE MET DE OUDERS MAAR VOORAL MET HET MAATSCHAPPELIJK aspect.

Rock Against Communism 16 augustus 2004 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
en is dat voor jou het geval??? Dan steun ik @lpha's voorstel onmiddellijk:mrgreen:

:-)

Neen maar kijk maar eens naar leeftijdsprofiel (poll), er zijn meer dan twintig 55+, en daarvan zeker een aantal 65+ (gepensioneerd dus). Later gaat gij daar ook toe behoren, ik denk niet dat ge dan nog zo enthousiast zou reageren op zulke grapjes.:?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be