![]() |
Nog een illegaal die wacht op de volgende regularisatie
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...etballer.dhtml
Citaat:
|
De verrijking van ons land door de....heu...."multicultuur" is terug te vinden in.....,.....,.....,....., maar vooral in de boekhouding van het OCMW.
|
trolololo!
|
Amai. Een illegaal krijgt 30.000 euro belastinggeld.
En de echte Vlaming moet steeds meer inleveren, steeds langer werken (we benaderen de 70) en nu gaan ze zelfs in het kindergeld knippen. Wauw, wat een verrijking. |
Citaat:
:lol: |
Ahja, en de pensioenen zijn ook op.
Wij hebben nu al de laagste pensioenen van de beschaafde wereld. Maar er zijn wel nog duizenden euro's voor illegalen. Bedankt, Open Grenzen VLD. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou me erg schamen moest ik de dood van een meisje gebruiken om mijn bruin gedachtegoed te promoten.
|
Citaat:
|
Verder zou ik me ook schamen moest ik mannelijke billen openlijk als een zeer esthetisch iets bestempelen.
|
Rood van schaamte zou ik worden moest ik mijn ouders laten opdraaien voor mijn exuberante studiekosten.
|
Amai zeg, Jacky is weer sterk inhoudelijk bezig. Geheel ontopic enzo.
|
Citaat:
Jij was toch degene die het thema "schaamte" naar voor bracht?? Wel dan? |
Citaat:
Vertel mij nu eens, waarom we 30.000 euro verbrassen aan een illegaal. |
Citaat:
Naieviteit, goedgelovigheid,... |
Citaat:
|
Citaat:
Waar in de "burgermanifesten" van Verhofstadt staat: "Knijp de Vlaming leeg als een citroen, laat hem werken tot zijn 80, geef hem een erbarmelijk pensioen, en deel dat geld uit aan vreemdelingen en asielzoekers." Graag een paginanummer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be