![]() |
Een like button per post
Beste mensen,
Wat zouden jullie vinden wanneer dit forum een like/dislike button zou implementeren? Het zou een button zijn die per post aangeeft hoeveel mensen het liken of disliken. @administrator : Is dit zelfs een mogelijkheid? |
Ik ben daar tegen.
|
Citaat:
|
Ik vind het een prachtig idee.
Vrijheid van meningsuiting is immers overrated. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zou de oneliners van +1 posten verminderen |
Citaat:
|
Daar is al ergens een draad over.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n 'likes' zijn hier even veel waard als al die stompzinnige polls die hier strijk-en-zet verschijnen.
Strijd eens met argumenten i.p.v. om ter meeste 'likes'. |
Citaat:
De doeners praten en de volgers liken. Natuurlijk gegeven |
Totaal zinloos in deze context.
Als je wil likken en klikken, doe dat dan op feesboek. Hier kan je je voorkeur voor een tekst op een normale manier formuleren, genuanceerd, onderbouwd, razend, onbeschoft, fijnzinnig, onhandig, messcherp, en in elk geval persoonlijk. Dat is de forummanier. Ik word gewoon tureluut van de 'like'. "Mijn bomma is gestorven", "Ik heb terminale kanker", "Mijn andere been moet er ook af": 548 likes... Kan het nog debieler? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Like of dislike, zegt geen hol over wat je precies bevalt of tegengaat. Is het de stijl, de inhoud, de persoon achter de tekst, het beschreven voorval? Misschien is het voor een forum dan beter 'akkoord' of 'niet akkoord' Dan verklaar je iets over je eigen standpunt aangaande de inhoud. Je hebt wel een punt wat betreft de quotes gevolgd door 2. Dat zou de scrollvinger werk besparen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be