![]() |
Ex PVV Islamofoob : Islam is de waarheid
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130810_00688927 |
Citaat:
|
Ik heb die persoon bezig gezien op Knevel en dinges : volgens mij is hij gewoon een kwink kwijt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk wel dat zijn bekering ernstig genomen moet worden. Begin dit jaar werd hij immers aangehouden voor het verkopen van drugs aan minderjarigen. Dat was alvast een eerste stap naar het voltijds moslimschap.
|
Citaat:
|
Ook biedt de islam volgens Van Doorn antwoord op alle levensvragen.....
.....systemen die ALLE antwoorden in de aanbieding hebben vormen een uitstekende voedingsbodem voor intolerantie. |
Citaat:
|
Ex PVV Islamofoob
![]() Islam is de waarheid |
Citaat:
|
@Nietzsche
Heb ik dat? En heb jij een complex beeld van de waarheid? |
Citaat:
Dat is een individueel en subjectief iets. Deze man heeft de waarheid of beter zijn waarheid gevonden in de islam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er bestaat ook een waarheid gebaseerd op geloof dat maatschappelijk zinvol kan zijn. Een samenleving die gelooft in rechtvaardigheid is gans anders dan een samenleving die daar niet in gelooft. Dat is een waarheid die nog niet bestaat maar waar men ijvert voor zijn bestaan. In die context is geloven een vorm van ijveren voor. Geloven in een betere samenleving is niet specifiek onzinnig maar geloven in een God is onzinnig want dat kan hooguit waar worden in uw verbeelding. |
Citaat:
Het is individueel en subjectief, net zoals moraal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be