![]() |
Extreem rechtse politici zijn achterlijk
Het is nogmaals bewezen.
http://www.youtube.com/watch?v=6_1SFf8t-ko Citaat:
|
Politici zijn sowieso achterlijke geldwolven !!
|
De Australische Sarah Palin. Wel grappig dat de domste mensen vaak vrouwen zijn. Vrouwen zijn vaker gemiddeld qua intelligentie dan mannen (waar mannen vaker ofwel intelligent of dom zijn), maar veel van de domste exampleren hebben desondanks ook twee X-chromosomen. Ik denk dat dat ligt aan het feit dat vrouwen zich meer laten leiden door buikgevoel dan mannen. ;)
|
Citaat:
|
extremisten zijn altijd achterlijk. Of het nu extreem linkse of rechtse zijn. Tel daar dan nog bij op dat minstens 85% van de mensen achterlijk zijn (gezien zo ongeveer zoveel mensen gelovig zijn) en het plaatje begint wat compleet te worden.
|
Ik vind niks racistisch of extreem aan een mening die stelt dat Belgie (Vlaanderen) zich niet moet aanpassen aan andere godsdiensten. Wij hebben onze taal, cultuur en gewoontes, en ook onze wetten, en gasten moeten zich hieraan houden. Als het hun niet aanstaat, trappen ze het maar af. Ik ga in Marokko ook geen vrouwen uitmaken voor hoer omdat ze zich niet kleden volgens mijn religieuze voorschriften.
Kortom: de boot ermee op en weg. |
Alles wat niet in Salah's kraam past is volgens hem extremisme. Extremistischer kan het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde, alsof een imperiale journalist meer respect verdient dan een president van een onafhankelijk land in het zuiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij komt aandraven met een media complotje. "En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde." En meer van die ongein. Dat kan men bezwaarlijk onder extreem rechts plaatsen inderdaad, het is dan ook extreem links geneuzel, hé kameraad. |
Citaat:
Het media argument van de betrokken politicus uitdiepen, zoals ik deed met mijn vergelijking met Bolivia, was enigszins naast de kwestie. Dat thema is misschien een 'stokpaardje' van me. Het openingsbericht nodigde ertoe uit. |
Citaat:
jongen toch... |
ALLE extremisten zijn achterlijk...en bijzonder de gelovige...
|
Citaat:
de VS is toch wel wat méér dan alleen maar CNN, dacht ik. Net zoals 'extreem rechtse politici' een verzameling mensen is die véél groter is dan Sarah Palin en Stephanie Banister, en 'de moslims' een verzameling mensen die véél groter is dan die enkele miljoenen van haat en frustratie letterlijk of figuurlijk uit elkaar spattende losers door, met en over wie zoveel cinéma en tamtam worden gemaakt. "Eén zwaluw maakt de lente niet". |
Zij en Sarah Palin zijn gewoon dom.
|
Citaat:
Kun je daar min of meer akkoord mee gaan? Heeft dit niks te maken met het feit dat een vrouw in de mogelijkheid is om kinderen te baren? |
Volgens mij doe je het er gewoon om.
Ik denk dat je gewoon graag mensen op hun paard zet. Paarden. Ge weet wel, als kamelen, maar die dan werken. |
Weet je hoe je achterlijken maakt ?
Door inteelt. Dat moet je toch kennen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be