Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Extreem rechtse politici zijn achterlijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=190171)

Salah 11 augustus 2013 19:08

Extreem rechtse politici zijn achterlijk

Het is nogmaals bewezen.

http://www.youtube.com/watch?v=6_1SFf8t-ko

Citaat:

Politieke carrière Australische die islam een land noemde na 48 uur voorbij

Aan de politieke carrière van de Australische Stephanie Banister is na 48 uur alweer een einde gekomen. Zij wilde voor de anti-immigratiepartij One Nation een zetel veroveren in de staat Queensland, maar nadat ze in een interview de islam een land had genoemd, zag ze zich gedwongen haar kandidatuur op te geven.

Het interview met Banister, waarin ze ook beweerde dat joden Jezus Christus volgen en de Koran abusievelijk 'de haram' noemde, baarde niet alleen in Australië opzien. Het filmpje ging via de sociale media de hele wereld over.

In een korte verklaring zegt Banister dat ze "door de manier waarop het filmpje gemonteerd was" overkwam als een gek. "Ik wil graag mijn verontschuldigingen aanbieden aan One Nation, en aan mijn vrienden en mijn familie voor de manier waarop ik hen in verlegenheid heb gebracht."

Steun
De leider van One Nation, Jim Savage, zei dat Banister nog altijd volledig wordt gesteund door zijn partij. Volgens hem is de 27-jarige politica onder een enorme druk komen te staan, en is ze zelfs bedreigd.

Het was overigens zeer twijfelachtig of ze de zetel in Queensland überhaupt had kunnen veroveren. Banister is een tijdje terug gearresteerd omdat ze in de supermarkt halal-voedsel met stickers beplakte waarop stond dat 'halal-voedsel terrorisme subsidieert'. Als ze daarvoor wordt veroordeeld, mag niet ze niet meer aan verkiezingen meedoen.
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-voorbij.dhtml

cookie monster 11 augustus 2013 19:16

Politici zijn sowieso achterlijke geldwolven !!

Weyland 11 augustus 2013 19:28

De Australische Sarah Palin. Wel grappig dat de domste mensen vaak vrouwen zijn. Vrouwen zijn vaker gemiddeld qua intelligentie dan mannen (waar mannen vaker ofwel intelligent of dom zijn), maar veel van de domste exampleren hebben desondanks ook twee X-chromosomen. Ik denk dat dat ligt aan het feit dat vrouwen zich meer laten leiden door buikgevoel dan mannen. ;)

Salah 11 augustus 2013 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 6751218)
De Australische Sarah Palin.

Het is de verpersoonlijking van de gemiddelde extreem rechtse forummer / aspirant politieker, die hier zijn toogpraat komt verkopen.

Eduard Khil 11 augustus 2013 20:56

extremisten zijn altijd achterlijk. Of het nu extreem linkse of rechtse zijn. Tel daar dan nog bij op dat minstens 85% van de mensen achterlijk zijn (gezien zo ongeveer zoveel mensen gelovig zijn) en het plaatje begint wat compleet te worden.

Tavek 11 augustus 2013 21:00

Ik vind niks racistisch of extreem aan een mening die stelt dat Belgie (Vlaanderen) zich niet moet aanpassen aan andere godsdiensten. Wij hebben onze taal, cultuur en gewoontes, en ook onze wetten, en gasten moeten zich hieraan houden. Als het hun niet aanstaat, trappen ze het maar af. Ik ga in Marokko ook geen vrouwen uitmaken voor hoer omdat ze zich niet kleden volgens mijn religieuze voorschriften.

Kortom: de boot ermee op en weg.

DewareJakob 11 augustus 2013 21:25

Alles wat niet in Salah's kraam past is volgens hem extremisme. Extremistischer kan het niet.

Flippend Rund 11 augustus 2013 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6751233)
Het is de verpersoonlijking van de gemiddelde extreem rechtse forummer / aspirant politieker, die hier zijn toogpraat komt verkopen.

Besneden volksstammen die elkaar bij de duizenden afslachten, dat is pas achterlijk.

Johan Bollen 11 augustus 2013 21:52

Citaat:

In een korte verklaring zegt Banister dat ze "door de manier waarop het filmpje gemonteerd was" overkwam als een gek.
Dat is de reden waarom president Morales zopas een interview met CNN afzegde. CNN insisteerde te kunnen 'editeren'. Morales zegt "alles of niets". Terecht. CNN heeft een politieke agenda. Objectief zijn is niet hun doel.

En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde, alsof een imperiale journalist meer respect verdient dan een president van een onafhankelijk land in het zuiden.

Salah 11 augustus 2013 21:56

Citaat:

In een korte verklaring zegt Banister dat ze "door de manier waarop het filmpje gemonteerd was" overkwam als een gek.
Ongeacht de manier van montage, ze had als een gek overgekomen. Zo simpel is het.

Johan Bollen 11 augustus 2013 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6751452)
Ongeacht de manier van montage, ze had als een gek overgekomen. Zo simpel is het.

Uw veralgemening (zie titel draad) is overdreven. Ze toont inderdaad een vorm van extremisme in uw denken zoals iemand hier eerder opmerkte. En ik denk niet dat ik extreem rechts te noemen ben..

Salah 11 augustus 2013 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 6751459)
Uw veralgemening (zie titel draad) is overdreven. Ze toont inderdaad een vorm van extremisme in uw denken zoals iemand hier eerder opmerkte. En ik denk niet dat ik extreem rechts te noemen ben..

Al die blunders, islam is een land, joden volgen Jezus Christus, de Koran 'de haram' noemen, enz...

Maar jij komt aandraven met een media complotje. "En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde." En meer van die ongein.

Dat kan men bezwaarlijk onder extreem rechts plaatsen inderdaad, het is dan ook extreem links geneuzel, hé kameraad.

Johan Bollen 12 augustus 2013 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6751486)
Al die blunders, islam is een land, joden volgen Jezus Christus, de Koran 'de haram' noemen, enz...

Maar jij komt aandraven met een media complotje. "En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde." En meer van die ongein.

Dat kan men bezwaarlijk onder extreem rechts plaatsen inderdaad, het is dan ook extreem links geneuzel, hé kameraad.

De onnozele blunders van een Australisch politicus zijn voor u reden voor conclusie die verkeerd is op basis van de aangehaalde feiten. Wat u nu doet is rond de pot draaien. Anderen beschuldigen van waar u zichzelf schuldig aan maakt als een soort van automatische verdedigingsreflex.

Het media argument van de betrokken politicus uitdiepen, zoals ik deed met mijn vergelijking met Bolivia, was enigszins naast de kwestie. Dat thema is misschien een 'stokpaardje' van me. Het openingsbericht nodigde ertoe uit.

Nick de Dubbel 12 augustus 2013 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 6751447)
Dat is de reden waarom president Morales zopas een interview met CNN afzegde. CNN insisteerde te kunnen 'editeren'. Morales zegt "alles of niets". Terecht. CNN heeft een politieke agenda. Objectief zijn is niet hun doel.

En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde, alsof een imperiale journalist meer respect verdient dan een president van een onafhankelijk land in het zuiden.

lap !...alweer wat anti-Vs propaganda ertussen geschoven...

jongen toch...

Nick de Dubbel 12 augustus 2013 07:02

ALLE extremisten zijn achterlijk...en bijzonder de gelovige...

djimi 12 augustus 2013 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel (Bericht 6751828)
lap !...alweer wat anti-Vs propaganda ertussen geschoven...

jongen toch...

Eh ...,

de VS is toch wel wat méér dan alleen maar CNN, dacht ik.

Net zoals 'extreem rechtse politici' een verzameling mensen is die véél groter is dan Sarah Palin en Stephanie Banister,

en 'de moslims' een verzameling mensen die véél groter is dan die enkele miljoenen van haat en frustratie letterlijk of figuurlijk uit elkaar spattende losers door, met en over wie zoveel cinéma en tamtam worden gemaakt.

"Eén zwaluw maakt de lente niet".

Vrijheideerst 12 augustus 2013 10:25

Zij en Sarah Palin zijn gewoon dom.

Ill Duce 12 augustus 2013 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 6751218)
De Australische Sarah Palin. Wel grappig dat de domste mensen vaak vrouwen zijn. Vrouwen zijn vaker gemiddeld qua intelligentie dan mannen (waar mannen vaker ofwel intelligent of dom zijn), maar veel van de domste exampleren hebben desondanks ook twee X-chromosomen. Ik denk dat dat ligt aan het feit dat vrouwen zich meer laten leiden door buikgevoel dan mannen. ;)

'De meest progressieve vrouw is nog steeds een tikkeltje conservatiever dan een man.'

Kun je daar min of meer akkoord mee gaan?

Heeft dit niks te maken met het feit dat een vrouw in de mogelijkheid is om kinderen te baren?

plakker 12 augustus 2013 18:03

Volgens mij doe je het er gewoon om.
Ik denk dat je gewoon graag mensen op hun paard zet.
Paarden. Ge weet wel, als kamelen, maar die dan werken.

hurricane 12 augustus 2013 18:48

Weet je hoe je achterlijken maakt ?
Door inteelt. Dat moet je toch kennen ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be