![]() |
Homofobe Brusselse flikken
Citaat:
"De politie, uw vriend"? Hopelijk worden die homofobe mannetjesputters zonder boe of ba uit het korps gegooid. De politie is er om de burger te beschermen, niet om hem zonder aanleiding af te tuigen. |
Ze zullen wel uitgedaagd hebben. Je kent zo'n mannen toch, die denken wij zijn homo, niemand mag ons iets doen, en die hangen het dan wat uit.
Ik spreek politiegeweld niet goed, maar soms ja, dan tergen ze die mensen tot het uiterste en dan verliezen die hun kalmte, begrijpelijk. |
Citaat:
|
Ik ben benieuwd hoeveel moslims daar gaan bij zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een fluitconcert van 50 homo's.
|
Citaat:
|
Die smerige fliks dienen zeer hard aangepakt te worden.
En niet alleen deze flikken, maar alle flikken die zo maar mensen hard aan pakken zonder de minste reden. |
Dat is het probleem met homofielen he. Uitdagen. Provoceren. Mensen lastigvallen met nichterig gedrag.
Het is mij al meermaals overkomen in het uitgaansleven dat een homo met mij komt flirten. Mij aanraken, tegen mij aanschuren. En dan verschieten ze dat ze bonken op hun bakkes krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ollala! Het zal toch niet over dezelfde moslimagenten gaan die hun vrouwelijke collega's een hand weigeren te geven.
|
Dit is slechts het verhaal van twee mannen. Echt objectief is dat niet he Raf.
En direct "homofobie" erbij halen is ook typisch dat slachtoffer gedoe. Eigenlijk kun je niets wijzer worden van dit media bericht. |
Homofoob
Je hebt helemaal gelijk Demper. Homo’s zijn het probleem. We hadden ze in het verleden al. Hitler, Himmler, en oh ja, Goebbles was volgens mij ook niet vies van mannelijk schoon. Van hem weet ik het overigens niet zeker, maar hij zat in ieder geval in een behoorlijke identiteitscrisis. Als je je kinderen vermoordt…. Tja, het is een feit, het zijn juist de extreem homofoben die uiteindelijk blijken te twijfelen aan hun geaardheid. Met alle gevolgen vandien…
|
Niet eens een matrak in hun aars gedraaid?
Brave flikken,dunkt me. |
Citaat:
|
Vreemd verhaal als je het mij vraagt.
Het begon met een agente die een opmerking maakt over aan de verkeerde kant lopen. Als de verkeerdloper gewillig en braafjes zegt dat hij wel rond zal lopen krijgen hij en zijn vriend mot van drie mannelijke politieagenten. Héél aannemelijk hoor. Ik zou die brave homootjes ook eerder geloven dan die stoute politieagenten. Enfin. Hoofdzaak is dat er een intern onderzoek is opgestart. Ahum....Ook al vreemd gezien er bij het parket van Brussel geen klacht is "geregistreerd", en de politie geen commentaar wil geven op "de feiten". |
Citaat:
Echt? Nee maar,echt? Ook langs de achterdeur? Is Knuppel hiervan al op de hoogte? Die stoere Nazi's toch. Choklatmannen godverdomme. Enne Bart.....nee zeker hé? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be