![]() |
Vlaamse renner wint eiland bij de Noordpool
Hij heeft zich in de spurt gesmeten
voor een eiland met een bergketen. Al Gore heeft er vast met keet en bombast verhoogde CO2 gemeten. ![]() Stijneke, Stijneke, Stijneke ... wa doede nu ??? |
tot daar ook de vastgoedprijzen ineenstuiken zeker, wat is hij dan met zijn stuk grond nog???
|
Jij zet om de 5 verzen een spurtje Descartes.
Al veel gewonnen ? |
Citaat:
Binnenkort mijn 4° dichtbundel. De vorige allemaal uitverkocht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hinkstapspringen laten staan ? Ik herinner me flarden v dat gedicht. Hoed af. Je zit als het ware in de kop van knipp. Geen ruzie met Blake maken eh. En op je tenen in de buurt van Rilke. Hij heeft hoofdpijn vandaag. |
Citaat:
Hebben is hebben, zo'n plaatsje om op verlof te gaan, en 't is er lekker 20 graden tijdens de zomer, wat meer wilt een mens.. |
Citaat:
:-D Pantheon van de Limerick. Kan dan later dienen als mausoleum vr Descartes Junior. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben eigenlijk wel benieuwd voor hoeveel hij t verkocht zal krijgen :p
|
Citaat:
Hij krijgt het alleen als hij er iets op zet dat op een huis lijkt en af en toe komt fietsen met de klein mannen. |
Citaat:
Er moet een commissie Bateson komen in de wielrennerij ! Van zo'n double bind naar dubbele long embolie is maar een kleine stap ! ! |
Citaat:
|
Citaat:
Voetbal is een spel. Geen sport. Overwoekerd door incompetente yuppies, mediageile advocaten (cf affaire Zulte Waregem) en vooral ... zwart geld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be