Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Yves Leterme geen kandidaat in 2014 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=190210)

Max van Dietschland 12 augustus 2013 19:47

Yves Leterme geen kandidaat in 2014

Zonet Ter Zake gezien waarin Yves Leterme studiogast was. Daarin vertelde hij dat hij niet opkomt bij de verkiezingen van 2014.

Jammer dat hij de uitdaging niet aandurft. Er zijn veel vragen over de behandeling van de bankencrisis die een antwoord behoeven. Ook dat zou in de campagne kunnen opgenomen worden.

Xenophon 12 augustus 2013 19:50

Miisschien kent hij dan toch schaamte.

Maar vooral, zijn kompanen van het ACW zullen hem niet meer betrouwen.

De gemuilkorfde 12 augustus 2013 20:09

Tja, de man die zei dat we aan Dexia nog geld gingen verdienen zegt nu dat hij niet ter beschikking van de partij staat.
Om maar te tonen hoe weinig waarheidsgehalte zijn woorden hebben.

Als de nationale politiek hem echt niet zegt waarom komt hij dan een beetje voor de verkiezingen als lid van de OESO een half uur lang debatteren over nationale politiek ?

Ik vertrouw die man niet, en ik wil hem zeker niet terugzien op het politieke toneel.
Laat hem maar op de OESO zitten, daar kan hij het minst verprutsen.

Robinus V 12 augustus 2013 20:24

Voor de rest had hij die Van de Cloot wel sterk vastgepraat. Wat een afgang, die Van de Cloot beweert maar wat en kan niets hardmaken.

lamenielachen 12 augustus 2013 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6752912)
Zonet Ter Zake gezien waarin Yves Leterme studiogast was. Daarin vertelde hij dat hij niet opkomt bij de verkiezingen van 2014.

Jammer dat hij de uitdaging niet aandurft. Er zijn veel vragen over de behandeling van de bankencrisis die een antwoord behoeven. Ook dat zou in de campagne kunnen opgenomen worden.

Wie gelooft die gangster nog, dan moet je al van Ieper zijn denk ik?
Trouwens die ganse CVP kliek vertrouw ik nog minder dan de SP.
Wat die 2 partijen samen met de VLD onder Verhofstad al scheef geslagen of verbrod hebben grenst aan het ongelofelijke.
Onze staatsschuld liegt er niet om. Dit in een land met één van de hoogste belastingen allerhand ter wereld.

DucDEnghien 12 augustus 2013 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 6753000)
Wie gelooft die gangster nog, dan moet je al van Ieper zijn denk ik?
Trouwens die ganse CVP kliek vertrouw ik nog minder dan de SP.
Wat die 2 partijen samen met de VLD onder Verhofstad al scheef geslagen of verbrod hebben grenst aan het ongelofelijke.
Onze staatsschuld liegt er niet om. Dit in een land met één van de hoogste belastingen allerhand ter wereld.

De CVP zat op federaal vlak in de oppositie onder de regeringen Verhofstadt ...

lamenielachen 12 augustus 2013 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6752920)
Miisschien kent hij dan toch schaamte.

Maar vooral, zijn kompanen van het ACW zullen hem niet meer betrouwen.

Die schaamte? Hij heeft niet alleen het gerecht gemanipuleerd, ons wat wijs gemaakt en ons met Dexia opgezadeld, zijn palmares is veel gevulder dan dat.
Hij weet gewoon dat hij geen kans meer maakt enkel nog voor burgemeester van Ieper maar ja. Waar ligt dat nu ook al weer?
En uiteraard zijn kompanen ....
In de onderwereld geldt enkel macht en niemand vertrouwd niemand.
We zullen maar verder betalen zeker en die man liefst zo vlug mogelijk vergeten als modale belg.

Another Jack 12 augustus 2013 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6753007)
De CVP zat op federaal vlak in de oppositie onder de regeringen Verhofstadt ...

Whatever, ondertussen blijft hij zelfs onverstoorbaar over "schaamte" te lallen...

De schoofzak 12 augustus 2013 21:00

Hij beseft dat zelfs zijn tsjeefse West-Vlaamse volgelingen de voorkeur geven aan het white hemdje.

.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be