![]() |
De maffia regeert...
1 Bijlage(n)
Niet gedacht dat Terzake dit nieuws ook nog ging brengen, ze dienen nogal vaak als ondersteuning voor de regering.
|
Citaat:
|
Hij had dat van horen zeggen van anonieme bronnen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijft: "Horen zeggen..." |
Ik heb het nog eens herbekeken, het is inderdaad uit betrouwbare bron, maar hij zegt er wel bij dat hij zelf ook soortgelijke zaken heeft meegemaakt.
Er is dus een patroon, er is het overgrote deel van de pers dat de hielen van Di Rupo en zijn regering likt, en een kleine groep die haar plicht doet en probeert mistoestanden aan te klagen, en die worden geviseerd, tot zelfs bedreigd toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, ACW is een beerput die liever gedekt houden. Laat de grote mannen maar geld verslinden, terwijl zullen ze zich bezig houden met de kleine man op de vingers te tikken.
|
Citaat:
Persoonlijk heb ik 1000 keer meer vertrouwen in Van de Cloot dan Leterme, of in de regering Di Rupo. Ik heb hem nog nooit op zo'n flauwe kul horen vertellen als "we gaan er nog aan verdienen (aan Dexia)". Ik hoor hem ook niet om de haverklap zegebulletins verkondigen, zoals Di Rupo doet, om dan na korte tijd te bemerken dat het allemaal problemen waren die gewoon onder de mat geschoven werden. Integendeel, ik zie hem zijn economische kritiek steeds met argumenten, berekeningen of feiten staven. Geen wonder dat deze regering en Leterme als de dood voor dergelijke journalisten zijn. |
Over kronkelen gesproken.
Gezien wat een flauw excuus we kregen toen Leterme gevraagd werd waarom hij niet naar de Dexia commissie was gekomen. Och, democratie weetjewel... |
Ivan Van der Cloot? Gewoon ne Clootzak.Zoals elke "bank"economist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be