Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De maffia regeert... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=190211)

De gemuilkorfde 12 augustus 2013 19:51

De maffia regeert...

1 Bijlage(n)
Niet gedacht dat Terzake dit nieuws ook nog ging brengen, ze dienen nogal vaak als ondersteuning voor de regering.

openeye 12 augustus 2013 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 6752929)
Niet gedacht dat Terzake dit nieuws ook nog ging brengen, ze dienen nogal vaak als ondersteuning voor de regering.

oud nieuws, maar ik ben wel geïnteresseerd wie het was.

Another Jack 12 augustus 2013 20:03

Hij had dat van horen zeggen van anonieme bronnen...

De gemuilkorfde 12 augustus 2013 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6752961)
Hij had dat van horen zeggen van anonieme bronnen...

Zo is dat niet verteld in Terzake, hij wou niet zeggen wie het was, maar hij heeft het niet "van horen zeggen".

Another Jack 12 augustus 2013 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 6752964)
Zo is dat niet verteld in Terzake, hij wou niet zeggen wie het was, maar hij heeft het niet "van horen zeggen".

Was hij dan mee op die missie?

DucDEnghien 12 augustus 2013 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 6752964)

Als hij er zelf niet bij was, heeft hij het van "horen zeggen".

Bob 12 augustus 2013 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6752970)
Als hij er zelf niet bij was, heeft hij het van "horen zeggen".

Nu er is nog wel een verschil tussen "horen zeggen" en "horen zeggen". Men heeft ook "horen zeggen" uit eerste hand, en van betrouwbare bron.

DucDEnghien 12 augustus 2013 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 6752975)
Nu er is nog wel een verschil tussen "horen zeggen" en "horen zeggen". Men heeft ook "horen zeggen" uit eerste hand, en van betrouwbare bron.

Als die betrouwbare bron anoniem en onbekend blijft, kan je hem moeilijk als betrouwbaar bestempelen. Tenzij de definitie van betrouwbaar gepaard gaat met onbekendheid en anonimiteit.

Another Jack 12 augustus 2013 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 6752975)

Klint mooier...

Blijft: "Horen zeggen..."

De gemuilkorfde 12 augustus 2013 20:14

Ik heb het nog eens herbekeken, het is inderdaad uit betrouwbare bron, maar hij zegt er wel bij dat hij zelf ook soortgelijke zaken heeft meegemaakt.

Er is dus een patroon, er is het overgrote deel van de pers dat de hielen van Di Rupo en zijn regering likt, en een kleine groep die haar plicht doet en probeert mistoestanden aan te klagen, en die worden geviseerd, tot zelfs bedreigd toe.

Another Jack 12 augustus 2013 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 6752982)
Ik heb het nog eens herbekeken, het is inderdaad uit betrouwbare bron, maar hij zegt er wel bij dat hij dit meerdere malen zelf heeft meegemaakt.

Wat een gekronkel weer...

DucDEnghien 12 augustus 2013 20:17

Citaat:

Ik heb het nog eens herbekeken, het is inderdaad uit betrouwbare bron, maar hij zegt er wel bij dat hij dit meerdere malen zelf heeft meegemaakt.

Ik heb trouwens nog nooit iemand een stelling weten te verdedigen door te zeggen : "Ik heb uit onbetrouwbare bron gehoord ..."

Another Jack 12 augustus 2013 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6752986)
Ik heb trouwens nog nooit iemand een stelling weten te verdedigen door te zeggen : "Ik heb uit onbetrouwbare bron gehoord ..."

Of "uit derde hand".

knip 12 augustus 2013 21:01

Tja, ACW is een beerput die liever gedekt houden. Laat de grote mannen maar geld verslinden, terwijl zullen ze zich bezig houden met de kleine man op de vingers te tikken.

De gemuilkorfde 12 augustus 2013 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6752986)

Hij zegt toch ook dat hij in een Belgacom dossier zelf bedreigd geweest is, en dat hij het in zijn korte carrière al 3 keer meegemaakt heeft ?

Persoonlijk heb ik 1000 keer meer vertrouwen in Van de Cloot dan Leterme, of in de regering Di Rupo.
Ik heb hem nog nooit op zo'n flauwe kul horen vertellen als "we gaan er nog aan verdienen (aan Dexia)".
Ik hoor hem ook niet om de haverklap zegebulletins verkondigen, zoals Di Rupo doet, om dan na korte tijd te bemerken dat het allemaal problemen waren die gewoon onder de mat geschoven werden.

Integendeel, ik zie hem zijn economische kritiek steeds met argumenten, berekeningen of feiten staven.
Geen wonder dat deze regering en Leterme als de dood voor dergelijke journalisten zijn.

Vette Pois(s)on 12 augustus 2013 23:04

Over kronkelen gesproken.

Gezien wat een flauw excuus we kregen toen Leterme gevraagd werd waarom hij niet naar de Dexia commissie was gekomen.

Och, democratie weetjewel...

ZION 13 augustus 2013 07:56

Ivan Van der Cloot? Gewoon ne Clootzak.Zoals elke "bank"economist.

santos 13 augustus 2013 08:28

Citaat:

Ik heb het nog eens herbekeken, het is inderdaad uit betrouwbare bron, maar hij zegt er wel bij dat hij zelf ook soortgelijke zaken heeft meegemaakt.

Er is dus een patroon, er is het overgrote deel van de pers dat de hielen van Di Rupo en zijn regering likt, en een kleine groep die haar plicht doet en probeert mistoestanden aan te klagen, en die worden geviseerd, tot zelfs bedreigd toe.

Ik denk niet dat Di Rupo wakker ligt van de problemen van acw

Anna List 13 augustus 2013 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door openeye (Bericht 6752955)
oud nieuws, maar ik ben wel geïnteresseerd wie het was.

er zal toch niet meer dan 1 CD&V minister aanwezig geweest zijn op die exportmissie in Houston vermoed ik ...

openeye 13 augustus 2013 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 6753411)
er zal toch niet meer dan 1 CD&V minister aanwezig geweest zijn op die exportmissie in Houston vermoed ik ...

En hoogst waarschijnlijk zelfs niet alleen van CD&V.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be