![]() |
Cyberhaat wordt prioriteit voor justitie.
Arme moderatie, ze zullen nogal werk hebben...
Of mogen we er van uit gaan dat de haatorgels zichzelf zullen dempen? http://www.standaard.be/cnt/dmf20130813_00691664 |
En hoe moeten we ons dat concreet voorstellen? Wat voor schrander systeem hebben de primussen in de Wetstraat uitgedokterd om dat aan te pakken?
Wordt het een collectieve beperkingsmaatregel waarbij iedereen moet inloggen en zich kenbaar maken bij een centraal meldpunt alvoerens hij of zij een mail kan versturen of bellen met een GSM? Ik gok daarop. Is ook het gemakkelijkste. Daar is niet veel denkwerk voor nodig. Gewoon zoals men toepast in een kleuterschool. Joelle is dan ook een geit eerste klas. |
Censuur dus. Prachtig toch van de VLD.
|
Mooi zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is mogelijk... Maar ik durf in ieder geval niet luidop te zeggen hoe goed een sextoerist ligt op de juridische radar... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zogezegd om de piraterij tegen te gaan. Trutteboom heeft ook al eens ingegaan op een verdrag tussen Europees lidstaat en de VS wat betreft uitwisseling van digitale informatie. Blijkbaar stierf het liberalisme met Locke, Smith,... Of ze hadden iets over het hoofd gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw identiteitskaart! |
Citaat:
Ze zijn de naam mens onwaardig. Een graaier met zijn villa in Toscane gaat ons dus verbieden om te downloaden. Die man kent geen schaamte. |
Citaat:
|
Ik zal alvast mijn gegevens aan de VLD doorgeven.
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be