![]() |
Mooie opkuis!
Opgeruimd staat netjes!
Dergelijke wegpiraten horen niet thuis op de openbare weg! Nog een geluk dat er geen derden bij betrokken zijn! |
Citaat:
Ze hebben al meer doden op hun conto dan levens gered. ps; ze doen het expres omdat ze ervan houden dat er doden vallen. |
Citaat:
Ik ben geen verbieder, maar dergelijk vervoermiddel dient verbannen naar gesloten circuits. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoals natuur voorzien heeft, zullen de dwazen meestal eerst dood gaan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is inderdaad een onmenselijke reactie.
Als het familie had geweest, had de TS wel helemaal anders gepiept. |
Citaat:
Een kennis uit mijn werkomgeving is enkele weken terug overleden door een ongeval en die had massa ervaring. Zelfs nog parijs-dakar gereden ooit. En al zeker geen dwaas. |
Citaat:
Klopt, en dat noemen ze een gemis aan respect. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Techniek stelt moordwapens ter beschikking van de mens ; menigeen is zich niet bewust van dit feit... leggen rijscholen wel genoeg een accent op "defensief rijden" ?
|
Citaat:
De meeste van de motards met een racemachine rijden véél te snel en véél te gevaarlijk (assertief) , maar gewoonlijk zijn ze alleen het (fysieke) slachtoffer van hun roekeloosheid...ik word zeker niet gelukkig van dit soort berichten |
Citaat:
En dan nog, het systeem is nu gewoon te gek. Op een 125 mag je zo rijden, terwijl er een heel segment van 250'ers staat weg te roesten. Dat zijn geen racemonsters maar degelijke woon-werkmotoren... Doe maar eens een stukje autosnelweg met zo'n 125, die komt gewoon te kort. Dus met een B op een 250 maar wel de mogelijkheid geven om goedkope of gratis opleidingen te volgen. Al is 't een cursus bij MAG of zo... |
Citaat:
Omdat er af en toe een enkeling wat te hard aan het gas gaat hangen moeten alle motoren maar van de weg gebannen worden? En wat doen we dan met al die BMW/Porche/Aston Martin-idioten die ook al eens graag tegen 250 over de snelweg scheuren? Naast motoren ook ineens alle auto's maar van de weg halen? Motorrijders zijn zich over't algemeen maar al te goed bewust van het gevaar dat ze veroorzaken maar vooral lopen. De vervolmakingscursussen die her en der in't land worden georganiseerd zitten dan ook steevast volgeboekt. Ik zie het een automobilist nog niet snel doen, om de paar jaar een cursus gaan volgen om zijn rijkunsten op peil te houden. Nee Staaf, met alle respect voor je over het algemeen goed gefundeerde meningen maar hier sla je de bal volgens mij grondig mis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be