![]() |
Duitse windturbines draaien ... op diesel
Op een eiland in de Waddenzee
strijden de windturbines gedwee met een dieselhoest tegen 't dreigend roest. Zo temt Fritz 't kwaadaardig CO2. ![]() Dass haben Sie ausgezeichnet fertig gemacht, Fritz ! |
|
Goed voor het milieu!
|
http://trends.knack.be/economie/nieu...0420893531.htm
De top-10 energie-CEO's hebben enkele dagen geleden in een persconferentie een soort "laatste waarschuwing" gegeven omtrent de gevolgen van de "Europese energiepolitiek".... Geen van hen is een engeltje,maar geen enkel van hen heeft tijd om te zeveren. |
Citaat:
Politici vinden dat logisch. Ze mankeren immers het logisch verstand om te snappen dat de tussenliggende redenering (CO2 laat de temperaturen stijgen) vals is. Mensen als Al Gore, Michael Mann en slippendragende klimatologen onderhouden doelbewust deze leugen : het is hun rendabele business (zie onderschrift). |
Citaat:
Energie uit fossiele brandstoffen vervangen. Dit is toch de essentie van Groene energie? Maar hier komt de echte redenen: leveranciers hebben tientallen jaren nagelaten hun net om te vormen naar smartgrid netten. |
Citaat:
|
we hebben tegenwoordig een overvloed aan economen die ook opiniemaker spelen ...
zou één van hen me eens kunnen verklaren hoe je een EU overaanbod aan elektriciteit koppelt aan tegelijk de hoogste prijzen voor elektriciteit ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k vraag me al jaren af of ze de turbines hier ook niet gewoon laten draaien...voor "het zicht van de mensen"
Regelmatig kom ik aan die langs de E40 tussen Gent en Wetteren voorbij en die staan soms ook te draaien zonder het minste zuchtje wind. ZO efficiënt kunnen die toch ook niet zijn dat ze reeds draaien zonder wind? |
Citaat:
Het is niet omdat je op de grond niks kan waarnemen, dat die op 70-80m niet aanwezig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be