![]() |
Hoofdstad van Europa?
De hoofdstad (Brussel, wat er van overschiet toch) van Europa, zou men dat niet beter overlaten aan een ander land, of zie ik dat weer totaal verkeerd? :-)
|
Mijn ideale hoofdstad zou tussen Luik, Maastricht en Aken liggen... ter hoogte van Amikejo (het vroegere neutraal-Moresnet).Een totaal nieuw te bouwen stad dus, waarvan de genoemde steden voorsteden zouden zijn met een modern metronet enz...
|
Strak plan!!! :cheer: ;-)
|
Citaat:
Dus het meest geschikt voor de hoofdstad. |
Citaat:
|
Vladivostok.
|
Mordor in Midden-Aarde.
|
Is dat een andere benaming voor Brussel?
|
Doel
|
Citaat:
Je moet er eens op letten als men zinnen gebruikt waar verschillende Europese landen in vernoemd worden: Belgique zit er NOOIT bij. Holland blabla, Sweden sie sie, Danmark lala, France oe oe, Germany fafa, Spain ole ole, Italy dada.... niks Belgique piep piep. |
Citaat:
U koopt een nieuw toestel, tv, cd speler, PC software of wat dan ook. De handleidingen die daar bij zitten, daar zie je de meeste exotische talen in vermeld staan, behalve het Nederlands. Men gaat daar van het standpunt uit dat wij Engels of Frans spreken. Begrijpt u mij niet verkeerd, ik heb niets tegen het Engels of het Frans als talen. Veel buitenlandse bedrijven gaan al van het standpunt uit dat wij bij Nederland zijn denk ik wat je goed kan merken aan de installatie van veel software bijvoorbeeld Windows 8 in de zin van wanneer je die opstart je een keuze mogelijkheid krijgt in veel gevallen: Amerikaans Nederlands ( Nederland) Nederlands (België) Best dus aanduiden voor je bijvoorbeeld een paswoord intypt anders is het teuten. Telefoneer je naar een helpdesk in de meeste gevallen krijg je een Nederlander aan de lijn. Ok, ik laat het galspuwen want zo kan ik nog uren doorgaan ... :cheer: |
Citaat:
:mrgreen: |
Citaat:
|
Er is maar één land die met de glimlach zoveel geld in Europa pompt, we verdienen het.
Maar ook, we verdienen niet beter. |
Citaat:
|
Citaat:
Heel dat Europa geleuter mogen ze zo snel mogelijk opdoeken als het van mij afhangt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be