![]() |
Het migratiebeleid van N-VA is puur repressief
Het migratiebeleid van N-VA is puur repressief
Citaat:
|
Salah, het zal je toch niet onbekend zijn dat Hugo Camps voor De Morgen dagelijks een satirisch stuk schrijft ? Dit is geen opiniestuk, en al zeker geen analyse van een journalist.
|
Citaat:
Ik had vroeger een abonnement op De Morgen, maar de verzuurde, hatelijke stukken van Camps en Yves Desmet die alles wat iets te Vlaams is in hun ogen verketteren en diaboliseren, heeft me naar De Standaard gedreven. |
En nu nog Yasmine Kherbache in De Standaard ook zeg. Schoon koppel: Hugo & Yasmine.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat Salah, hij is een trol. Niet reageren is de beste manier.
|
Citaat:
|
Citaat:
Moslims hebben van migratie een pest gemaakt |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms moet men kwaad doen/zijn, om goed te doen. |
Citaat:
Om mijn bijdrage aan't topic af te werken. Als ge ziet dat in werkkampen weggestoken "gastarbeiders" van't eerste uur, namelijk de Grieken, Italianen, Spanjaarden en Portugezen na 1 generatie wel in de lokale maatschappij pasten. Maar met alles waar een moslim achtergrond aanhangt, wil het na een paar generaties nog niet lukken. Desondanks de minder represieve binnenkomst. Uitzonderingen daargelaten, er zijn nog steeds herrieschoppers die zich beroemen op hun Zuid Europese roots, en er zijn Noord Afrikanen die wel in de "westerse maatschappij" passen. Maar om dat dan te gaan veralgemenen, da's erover, zelfs voor mij. In alle geval, kort door de bocht, het lijkt erop dat een meer represief migratiebeleid geen slechte zaak is. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eigenlijk is 'repressief' alleen niet voldoende. Er moet ook preventief ingegrepen worden: de grenzen van het land en Europa dicht voor migranten. En in elk geval al de deuren sluiten van OCMW's en vergelijkbare sinterklaas-organisaties. |
Citaat:
|
Ik begrijp dat de 10.000den mensen die leven vd asielindustrie, meestal met statutair ambtenaar statuut, angst hebben maar troost jullie want ook zonder N-VA is dit onbetaalbaar.
|
Citaat:
Er is Belgie met repressie niets verkeerd, zoveel leren we uit de vaderlandse geschiedenis. Repressie: goed voor Vlamingen, goed voor moslims. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be