![]() |
België is een gul landje ...
Bron
Hij kan het echt niet laten denk ik die Didier Reynders. Niet zolang geleden schreef ik nog dat men daar beter zou mee stoppen met gelden te geven (lenen) aan landen waar we niets aan hebben. :roll: Ok, het is een lening die naar alle waarschijnlijkheid wel zal kwijtgescholden worden na een tijdje. :evil: |
jaarlijks 200 meloen naar Egypte , hoewel ze vlak naast oliebaronnie saoudi-arabie gelegen zijn
|
Zandbak Egypte.
Nu ja, als het tegen de moslims is moet het kunnen nietwaar? t' is ongeveer 66€ per werkende belg. Alhoewel het hangt er van af hoeveel er nu weer nog werken tegenwoordig. |
Je mag zeker zijn dat als Reynders of België ontwikkelingshulp aan een land geeft, dat dat deel uit maakt van een stilzwijgende deal. Het dubbele verdienen "we" terug doordat "onze" bedrijven daar dan kunnen werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zo'n praktijken kan jij toch niet akkoord gaan ? De Schoof hanteert liever het principe om een kat een kat te noemen: Als het moet dienen als hulp om te ontwikkelen, dan is het ontwikkelingshulp. Als het dient om mee winst te maken, dan is het investeren. |
Citaat:
Investeren = winst maken = slecht/kapotbelasten (behalve indien gedaan door linkse mensen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
België heeft eerder iets met het kwijtschelden van schulden. Zeker van die arme landjes... |
Ik denk dat jullie allemaal iets missen. Het gaat hier om een lening die België aan Kenia geeft, zodat Kenia dat geld aan Belgische bedrijven kan betalen om daar 't een en 't ander te gaan doen.
Als die lening inderdaad wordt terugbetaald, dan maken wij hier gigantisch veel winst op he mannen. Interesten, werkgelegenheid en bedrijfsvoorheffingen. Ik ben geen econoom, maar ik denk niet dat je deze actie van DR kan beoordelen zonder de hele rekening te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be