![]() |
Corruptie bij N-VA: Wat zijn de feiten
Graag had ik eens gehoord wat de staat van corruptheid is van N-VA. Meermaals heb ik op dit forum de laatste dagen beschuldigingen gelezen in die aard maar telkens zonder enig concreet argument.
Wie wordt er zoal aangevallen? - Jan Jambon: Zou mensen kennen in de diamand industrie - Bruno Buyse: Er zou belangenvermenging zijn - André Gantman: Werd tijdens zijn VLD dagen veroordeeld Aan de N-VA bashers om dit lijstje te vervolledigen en om de beschuldigingen hard te maken of aan te tonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het trouwens een heel mooie titel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets? Niemand?
|
De andere (zeker de traditionele) partijen zouden alleszins beter eerst in hun eigen boezem zien alvorens de N-va te beschuldigen van corruptie.
Anders zijn ze nog hypocrieter dan ik eerst dacht... |
Citaat:
|
De VLD is tegen hoge belastingen en vindt het kunnen dat overheidsmanagers meer verdienen, dixit De Croo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jan Jambon heeft bvb gratis luxueuze reizen aanvaardt van diamantairs. Beetje in de genre van Amerikaanse politici die de feestjes van de familie De Clerq kwamen opluisteren. |
Citaat:
Wanneer de tientallen beschuldigingen zullen hard gemaakt zijn, is er dan ook verdediging? Of staat de strafmaat al bij voorbaat vast? Je hebt je trouwens van partij vergist. Je kon bv. eens bij de PS en de Spa aankloppen. D�*�*r hebben ze tenminste verstand van fraude en corruptie. Jongens toch, wat gaan we hier nog allemaal beleven in de serie : tracht eens een partij te beschadigen, maar start en eindig met de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah,u kent er maar 2? Welleuh...de Frut...ook niet mis! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be