![]() |
HIV-besmetting maakt einde aan seksmarathon met 100.000 mannen
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...0-mannen.dhtml
Is het dat echt waard ?? Of heeft een kandidaat met HIV bewust met haar gespeeld ?? En hoeveel zouden er besmet door haar , onbewust/onbedoeld !! En wat zijn de gevolgen hierdoor ?? |
Citaat:
Met condoom, indien het alleen "erop en eraf" is, is de kans op HIV besmetting voor zowel dame als de man quasi nihil. Natuurlijk, als er meer spelletjes zonder bescherming bijkomen, stijgt de kans exponentieel. En als de dame geen condoom verplicht, dan nog. Een man die zich geroepen voelt om een partij van bil te gaan met deze recordjaagster, en die geen condoom gebruikt, die mag gerust een paar SOA's oplopen en als we geluk hebben, een Darwin award winnen. |
m.a.w. ze zijn gewoonweg doorgedraaid :lol:
Sommige willen ECHT ALLE soorten records breken !! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Anja heeft helemaal geen hiv-besmetting opgelopen. Haar Facebook-pagina is namelijk gehackt, zo schrijft ze op haar site: 'Hackers hebben valse informatie op mijn profiel gezet over een vermeende hiv-besmetting. Dit zijn leugens!' Het bleek dus een ''grapje'' van de condoompolitie. |
Citaat:
Maar als iemand het wereldrecord neuken wil breken , en zonder ziektes , ga je gang zou ik zeggen :) Of het hamburgers of pannekoeken eetrecord breken , ga je gang :thumbsup: Citaat:
Ik meen zelfs ooit gehoord te hebben , dat er een club bestaat , en wilde je er van lid worden , dat je met een HIV-besmet persoon moet neuken , ZONDER condoom !!!! 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugchasing |
Citaat:
Maar speciaal voor U, als men U zou verplichten in zo'n situatie toch te "presteren, hier is de oplossing. Ik hoop alleen dat uw portefeuille groot genoeg is. |
Citaat:
Van mij mag die gerust die 100.000 halen , da's haar probleem :) Maar .... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons stellen op 30 men per uur.... en dat op een lange werkdag. Da's 300 tot 400 man. dan is ze tussen de 250 en 330 dagen ful continue mee bezig. Ik denk dat na een paar weken , de tere delen genoeg eelt hebben om het gevoel te geven van mijnwerkershanden in geoliede handschoenen. Edoch, Blijkbaar kunnen zeer geoefende teams tot 600 mannen afwerken op een lange werkdag. (620 in 1999 blijkbaar) |
Wat een sloerie.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be