Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Tiener gearresteerd na doodslaan 88-jarige oorlogsveteraan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=190722)

cookie monster 23 augustus 2013 19:05

Tiener gearresteerd na doodslaan 88-jarige oorlogsveteraan

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...veteraan.dhtml

Den ene maakt andere af uit verveling , de andere doet aan happy slappy killings ,
hoe rot is de maatschappij daarvoor geworden , en waarom ??

maddox 23 augustus 2013 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6770368)
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...veteraan.dhtml

Den ene maakt andere af uit verveling , de andere doet aan happy slappy killings ,
hoe rot is de maatschappij daarvoor geworden , en waarom ??

Teveel mensen op een hoopje. Met 7 000 000 000 op een gauscurve, gaan de extremen alleen maar extremer worden, en de zieke dingen meer voorkomen.

cookie monster 23 augustus 2013 19:53

Zou kunnen :)
De dader is in elk geval ziekelijk gestoord !!

Xenophon 23 augustus 2013 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6770417)
Zou kunnen :)
De dader is in elk geval ziekelijk gestoord !!

Tja cookie, heb jij je nog nooit verveeld misschien?

cookie monster 23 augustus 2013 20:02

Zeker wel , 1 keer sloeg ik toen zelfs een gitaar naar de kloten ,
of dozen met rotzooi rondstrooien in huis :lol:
Of thuis ons gezin ambeteren , da'kon ik vrij goed zelfs !! :D :lol:

Bhairav 24 augustus 2013 06:26

Waarschijnlijk te ronde schedels.
Mensen met 'n te ronde schedel zijn gevaarlijker. In de USA zijn er veel mensen die dat hebben...

plakker 24 augustus 2013 06:42

Obama had die man kunnen zijn...
Ah neen, juist, nu telt dat niet zeker?

Universalia 24 augustus 2013 09:34

Raar toch, mensen die zich vervelen en zich tot zo van die dingen gaan verlagen?

Ik verveel mij nooit!

In een 'normaal' gezin/huishouden verveel je u ook nooit als je werk en huishoudelijke taken, wat kindjes opvoeden en nog wat andere taken naar behoren doet. (geen tijd om u te vervelen)

Beste oplossing, waar natuurlijk de vermoorde oorlogsveteraan niets aan heeft ...

Problem Solved, Case Closed!

Bhairav 24 augustus 2013 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6770883)

In een 'normaal' gezin/huishouden verveel je u ook nooit als je werk en huishoudelijke taken, wat kindjes opvoeden en nog wat andere taken naar behoren doet. (geen tijd om u te vervelen)

Vind gij truttig in het gareel lopen nu echt 'n oplossing voor alles?

Ill Duce 24 augustus 2013 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 6770890)

Universalia gaat eerst navragen bij zijn gareelhouders of hij kan en mag antwoorden op uw vraag en zo ja: op welke manier.

Nietzsche 24 augustus 2013 10:38

Dit had weinig tot niets met verveling te maken.

Dit is gewoon een ziek mannetje met het IQ van een garnaal.

Xenophon 24 augustus 2013 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6770431)
Zeker wel , 1 keer sloeg ik toen zelfs een gitaar naar de kloten ,
of dozen met rotzooi rondstrooien in huis :lol:
Of thuis ons gezin ambeteren , da'kon ik vrij goed zelfs !! :D :lol:

Ja, zo begint het.

Het volgende is dat je van een jointje trekt en de volgende dag spuit je heroïne.

Ondernemerke 24 augustus 2013 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 6770890)

Wie in het gareel loopt is een snul, een nerd :D

En wat doe een mens als hij zich verveelt : ofwel op een forum wat komen lullen, ofwel de flikken gaan plagen, ofwel ergere dingen bedenken :D

Of om het cru te zeggen : al een geluk dat het iemand van 88 jaar was en niemand die nog aan zijn goed leven moest beginnen :D

Ill Duce 24 augustus 2013 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke (Bericht 6771120)

Of om het cru te zeggen : al een geluk dat het iemand van 88 jaar was en niemand die nog aan zijn goed leven moest beginnen :D

:?

NieuwNoors 24 augustus 2013 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke (Bericht 6771120)
Wie in het gareel loopt is een snul, een nerd :D

En wat doe een mens als hij zich verveelt : ofwel op een forum wat komen lullen, ofwel de flikken gaan plagen, ofwel ergere dingen bedenken :D

Zelden zo een walgelijke reactie gelezen hier op dit forum......ik heb blijkbaar de juiste beslissing genomen door hier nog slechts sporadisch "aanwezig" te zijn.

Nietzsche 24 augustus 2013 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6771396)
Zelden zo een walgelijke reactie gelezen hier op dit forum......ik heb blijkbaar de juiste beslissing genomen door hier nog slechts sporadisch "aanwezig" te zijn.

Wat is er mis met die uitspraak?

Hij vindt het gewoon beter dat een 88 jarige is doodgeslagen dan bijvoorbeeld een jong iemand die nog net aan zijn leven moet beginnen.

Diegene heeft immers nog een leven voor zich, terwijl die 88 jarige waarschijnlijk niet zo gek lang meer had.

NieuwNoors 24 augustus 2013 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6771401)
Wat is er mis met die uitspraak?

Hij vindt het gewoon beter dat een 88 jarige is doodgeslagen dan bijvoorbeeld een jong iemand die nog net aan zijn leven moet beginnen.

Diegene heeft immers nog een leven voor zich, terwijl die 88 jarige waarschijnlijk niet zo gek lang meer had.

Sinds wanneer is een mens doodslaanok; neen , wordt dit zelfs goedgepraat en vergoeilijkt omwille dat het een bejaarde man was? Dat jij nog maar durft vragen wat daar mis mee is.............

Nietzsche 24 augustus 2013 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6771406)
Sinds wanneer is een mens doodslaanok; neen , wordt dit zelfs goedgepraat en vergoeilijkt omwille dat het een bejaarde man was? Dat jij nog maar durft vragen wat daar mis mee is.............

Je begrijpt het niet. Ik stel alleen dat Ondernemerke liever heeft dat een 88 jarige dit overkomt dan bijvoorbeeld een 14 jarige.

Omdat die 14 jarige nog een heel leven voor zich heeft. Die kan nog iets betekenen voor de toekomst. Iemand die 88 jaar is niet.

NieuwNoors 24 augustus 2013 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6771408)
Je begrijpt het niet. Ik stel alleen dat Ondernemerke liever heeft dat een 88 jarige dit overkomt dan bijvoorbeeld een 14 jarige.

Omdat die 14 jarige nog een heel leven voor zich heeft. Die kan nog iets betekenen voor de toekomst. Iemand die 88 jaar is niet.

Juist, ja. Liever. We kunnen misschien de mensen in hokjes onderverdelen:
In geen enkel geval dood te slagen: - van 0 tot 25 jaar.
Dood te slaan mits geldige redenen:- van 26 tot 40j.
Dood te slaan mits briefje, goedkeuring van ouder of voogd: - van 41 tot 65j
Dood te slaan voor de fun, zonder opgave van reden: iedereen 65+.

Het Oosten 24 augustus 2013 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 6770410)
Teveel mensen op een hoopje. Met 7 000 000 000 op een gauscurve, gaan de extremen alleen maar extremer worden, en de zieke dingen meer voorkomen.

En de godsdiensten (de islam voorop) oreren nog steeds maar: "u voortplanten jongens en meiskens, u voortplanten aub!!"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be