![]() |
Bub?
Is de bub een echte partij of gaat het hier om een zeer geslaagde grap van een of andere politiek humorist?
|
Hoe dikwijls gaat u uw belegen grap blijven herhalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
En om op uw vraag te antwoorden: zolang er nieuwe leden bijkomen, u begrijpt me wel ;) |
Citaat:
:2gunfire: :bub: :2gunfire: :bub: :2gunfire: :bub: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lidgeld betaald, naar een vergadering geweest, in real life ontmoet? driewerf |
Citaat:
|
Ik ken wel bepaalde personen die zijn gecontacteerd ;-) .
In wezen heb ik de nodige empathie om zowel de flamiganten als belgicisten te begrijpen, het hangt wel uiteraard af van de uitwerking. |
Citaat:
BUB, da's eigenlijk bijna hetzelfde : een clubje van ouwe mensen die een grap wilden maken en die een nieuwe "partij" creerden : de BUB. Met als centrale boodschap "De unitarisme van België". Alsof dit boodschap nog een zin had........ Enfin, soit. Het verschil is dat de Franse medias toen veel over de candidatuur van Coluche spraken. Integendeel,geen enkele media spreekt van de BUB grap. Misschien is humor verboden op de RTBF of op RTL-TVI.:-) |
Spreekt hier iemand uit hetzelfde Bruxelles als dat van Hans van de Cauter? :drinking:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik concludeer dus dat Patriot akkoord gaat met mijn mening. BUB is dus wel een grap.;-) |
Citaat:
8) Mais bon, on en apprend tous les jours.8) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be