![]() |
Sport en Politiek
Citaat:
|
Aaaaaaaahaaah epilepsieeeeeeeee
|
Inderdaad een idioot voorstel, maar het is tegenwoordig in voor ministers om hun "sector" communautair te scheiden he.
|
Citaat:
|
Ere wie ere toekomt. Indien de sportbond in een Vlaams gedeelte en een Waals gedeelte gesplitst wordt, zetten wij Vlaanderen veel meer op de wereldkaart.
Bovendien is het heel waarschijnlijk dat er dan veel meer geld voor Vlaamse sporters ter beschikking komt dan voor Waalse. |
Citaat:
|
Citaat:
1. Vlaanderen 2. sport. Bij een sport-beleid denk ik toch eerder aan: 1. sport 2. Vlaanderen Dus als Vlaanderen meer geld krijgt en meer op de wereldkaart komt maar slechtere sportprestaties heeft, dan is dat aanvaardbaar? Laat een sportbeleid er één weze die de beste sporter kansen geeft, Vlaming of Waal, wat maakt het uit. |
mag ik peace erop wijzen dat de vlaamse gemeenschap niet eens geld geeft aan het BOIC? dat doet enkel de franstalige gemeenschap...
|
Citaat:
|
bij mijn weten is het volledig conform het reglement van Politics...
ik vind vlaamse leeuwen ook irriterend. |
Ik dacht dat het leeuwevlagsymbool al iets ouder was dan 1302 ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga jij je nu daarvan distantiëren als dat gebeurt? Gaat het jou even koud laten dan wanneer een Nederlander of een Fransman een gouden plak haalt? |
Citaat:
|
Aan elke nationale vlag zie ik bloed hangen. Ook aan de Belgische. Dus dan moeten we wel consequent zijn en alle vlagen verbannen he
|
laten we beginnen met de leeuwenvlag (6)
|
Citaat:
|
zodra het mogelijk is, pas ik het aan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be