![]() |
Martin terug cel in ...
Artikel
Is volgens mij ook de enige plaats waar zo iemand thuis hoort. :roll: Citaat:
Integendeel, de gewone brave burger stampt men liever nog wat verder de grond in.:roll: |
Citaat:
|
En geen enkele van die kwibussen heeft ergens een logeerkamertje vrij ? :?
|
Citaat:
Ten hoogste en bij uitzondering een korte steunbrief van een politieker die duidelijk afstand neemt van de persoon in kwestie maar een oproep doet voor vrijlating. Dus achteraf bekeken, zou men beter op voorhand wat aandachtiger geluisterd hebben. Hier klopt zeker één en ander niet. |
Citaat:
W�*t klopt er hier niet ? |
Zoals Toon Hermans zaliger het zo mooi wist te omschrijven:
Hier zijn niet nader te omschrijven bestanddelen aan de knikker ... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan is't haar verleden dat blijft meeslepen ??
Of vertrouwt men haar niet ?? Of men wil haar helemaal niet ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor iedereen. Uiteraard niet makkelijk te bevatten, tenzij na een jaartje of meerdere jaartjes in een cel. Dan snap je het wel. |
Citaat:
|
Wet is wet en als ze vinden dat ze genoeg gevangenis heeft gedaan dan is dat ook zo maar. Dus waarom terug naar de gevangenis? Omdat de publieke opinie dat vraagt? Iedereen wil een politiestaat met allemaal wetten en regels. Het is nu ook door een wet gekomen dat de vrouw haar straf heeft uitgezeten.
Moest ze er nog wat jonger uitzien en dan nog wat gewillig ik zou ze zelfs in dienst nemen :D En voor alle duidelijkheid : ik keur niet goed wat ze gedaan heeft. Moesten het mijn kinderen zijn ik had er een fortuin tegen aan gesmeten om een moordcontract'je af te sluiten. Wraak brengt ze niet terug maar wraak is het meest zoete genot dat er is! |
Citaat:
Citaat:
het behaagt Martin blijkbaar naar een beter klimaat te verkassen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Wij zijn niet de schuldigen dat zij misschien terug in de gevangenis zal belanden. Heeft ze haar eigen aangedaan, geen compassie mee. Er is totaal geen respect meer voor slachtoffers, familie van en vrienden van deze betreurde mensen. Misschien zit ze al in Knokke bij de kapper wie weet? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be