Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Brief van een 65-plusser over de multiculturele chaos (https://forum.politics.be/showthread.php?t=190984)

Demper 29 augustus 2013 15:47

Brief van een 65-plusser over de multiculturele chaos

http://rechtsactueel.com/2013/08/29/...en-65-plusser/

Citaat:

'Hallo
Ik ben 65 plusser !
Ik heb hard gewerkt sinds mijn 14de.

Ik deed 40 - en soms tot 60 u per week en dat ongeveer 45 jaar lang.
Ik verdiende redelijk geld, maar had mijn baan of mijn salaris niet geërfd en ik werkte om d�*�*r te komen waar ik vandaag ben.
Als je de economie bekijkt, lijkt het nu geen goed moment te zijn,gepensioneerde te worden. Maar ik heb geen keuze,ik ben gepensioneerde.
Ik ben het beu, om te horen, dat ik “mijn rijkdom moet verdelen” onder mensen die mijn vorm van werk-ethiek niet kennen.
Ik ben het beu om te horen, dat de regering het geld dat ik verdiend heb, van mij wil afpakken – desnoods met geweld ??- en het aan mensen te geven, die te lui zijn zelf geld te verdienen, of die zogezegd vluchteling zijn, Ik ben het beu te horen dat ik mijn zuur verdiende centjes moet afstaan aan de 5 of meer kindjes van Ronaldo, Ivanojev, Rachied en Mohamed die bij hun moeder in het thuisland leven en die hier 900€ werkloze steun of O.C.M.W. opstrijken.
Ik ben het beu , dat men mij vertelt, dat ik mijn levensstandaard moet verlagen om zodoende de verwarming van de planeet tegen te gaan terwijl de US het vertikt om de Kioto-overeenkomst te tekenen en China meer CO² uitstoot per inwoner , dan heel mijn straat.
Ik ben het beu, verteld te krijgen, dat drugverslaafden zieken zijn en dat ik hen moet helpen, hen ondersteunen en ze medisch laten behandelen, en dat ik zou moeten betalen voor de schade, die zij bij zichzelf aanrichten.
Te velen onder ons, die geen verantwoording voor hun leven en acties nemen, ik ben dat werkelijk beu.
Maar ik ben heel erg blij, dat ik 65 plusser ben …. want ….. nu hoef ik mij niet meer verantwoordelijk te voelen,voor wat anderen van deze wereld maken.
Ik heb echter wel te doen met de volgende generaties.
Deze kreet zal waarschijnlijk niet alom gepubliceerd worden, behalve als wij het zelf doen.
Dit is dus uw kans, om het verschil te maken.
Ik ben 65plusser en deed voluit mijn deel,nu ben ik moe.’

Wijze woorden.

Het is nu aan de politiek correcte gutmensch om dit te weerleggen.

Ill Duce 29 augustus 2013 15:56

Wel, die 65-plusser zijn centen zitten bij Goldman Sachs.
Je weet wel, die holding waaraan N-VA en VB, de patroonheiligen van rechts niets aan doen.

Wel de uitkeringen afschaffen of verminderen, meehelpen vastgoedbubbels doen ontstaan enz...

Allemaal zaken die niet zo voordelig zijn voor onze 65-plusser.

reservespeler 29 augustus 2013 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6779100)
Wel, die 65-plusser zijn centen zitten bij Goldman Sachs.
Je weet wel, die holding waaraan N-VA en VB, de patroonheiligen van rechts niets aan doen.

Wel de uitkeringen afschaffen of verminderen, meehelpen vastgoedbubbels doen ontstaan enz...

Allemaal zaken die niet zo voordelig zijn voor onze 65-plusser.

Een record!

Op de eerste reactie is het al de schuld van de N-VA

Demper 29 augustus 2013 15:59

Het is allemaal de schuld van Filip Dewinter.
Zoveel is zeker.

Ill Duce 29 augustus 2013 16:01

Ik ben blij dat je het inziet.

Ill Duce 29 augustus 2013 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6779103)
Een record!

Op de eerste reactie is het al de schuld van de N-VA

Zeg, pientere vlaming: kom me eens vertellen wat de rechterzijde al gedaan heeft om dit financieel systeem drastisch om te vormen?

Van de SPa weten we dat ze onbekwaam zijn.

Maar kom het mij een keer uitleggen, wat rechts gedaan heeft om ons te uit de klauwen van het IMF en Europa te houden. Wat deed rechts om bailouts voorkomen?

Nietzsche 29 augustus 2013 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6779111)
Ik ben blij dat je het inziet.

Gelukkig maak jij heel veel verschil door gewoon niet te gaan stemmen.

Ill Duce 29 augustus 2013 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6779120)
Gelukkig maak jij heel veel verschil door gewoon niet te gaan stemmen.

Ik heb tenminste een reden om wat vitriool uit te kappen op politieke kastes en hun afgeleiden.

Ik ga niet stemmen. Dus is het niet mijn schuld dat er afval zetelt in parlementen en regeringen. Anderen gaan wel stemmen. En door hun handelen is dat zelfde afval ook aanwezig in parlementen en regeringen.

Waarvoor je stemt, dat krijg je.
Ik stem niet en toch krijg ik het.

Gelukkig heb ik veel vitriool.

Demper 29 augustus 2013 16:12

De ene keer staat het Vlaams Belang aan de kant te schreeuwen en doen ze niets.

De andere keer blijken ze de schuldige te zijn van alle miserie.

tschoon verdiep 29 augustus 2013 16:12

Ik ben 40+ en ik ben het al lang moe.

Nietzsche 29 augustus 2013 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6779126)
Ik heb tenminste een reden om wat vitriool uit te kappen op politieke kastes en hun afgeleiden.

Ik ga niet stemmen. Dus is het niet mijn schuld dat er afval zetelt in parlementen en regeringen. Anderen gaan wel stemmen. En door hun handelen is dat zelfde afval ook aanwezig in parlementen en regeringen.

Waarvoor je stemt, dat krijg je.
Ik stem niet en toch krijg ik het.

Gelukkig heb ik veel vitriool.

Door niet te gaan stemmen zeg je eigenlijk gewoon dat je het allemaal wel goed vind.

Iedereen moet lekker zelf weten of hij of zij gaat stemmen. Maar als je niet gaat stemmen moet je ook niet huilie huilie doen als er een kabinet komt waar je het niet mee eens bent.

Demper 29 augustus 2013 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6779133)
Door niet te gaan stemmen zeg je eigenlijk gewoon dat je het allemaal wel goed vind.

Iedereen moet lekker zelf weten of hij of zij gaat stemmen. Maar als je niet gaat stemmen moet je ook niet huilie huilie doen als er een kabinet komt waar je het niet mee eens bent.

Il Duce gaat de samenleving veranderen door in zijn bed te liggen.
Dat is de essentie van de zaak.

Nietzsche 29 augustus 2013 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6779146)
Il Duce gaat de samenleving veranderen door in zijn bed te liggen.
Dat is de essentie van de zaak.

"hypothetisch" Dames en hersen, bent u ook tegen dit kabinet? Bent u het ermee eens dat de dingen kapot worden bezuinigd? Wilt u verandering? "hypothetisch".

Blijf dan in bed liggen, en stem niet !

Revolutie !

eurobug 29 augustus 2013 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6779157)
"hypothetisch" Dames en hersen, bent u ook tegen dit kabinet? Bent u het ermee eens dat de dingen kapot worden bezuinigd? Wilt u verandering? "hypothetisch".

Blijf dan in bed liggen, en stem niet !

Revolutie !

Als iedereen die in zijn bed blijft liggen en toch verandering wilt nu eens voor de NVA zou stemmen maken ze misschien kans om echte verandering te krijgen. Foert stemmers die ongeldig of niet stemmen helpen rechtstreeks de huidige partijen.

Demper 29 augustus 2013 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eurobug (Bericht 6779164)
Foert stemmers die ongeldig of niet stemmen helpen rechtstreeks de huidige partijen.

Ja.
Il Duce is een rasechte traditio.

Nietzsche 29 augustus 2013 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eurobug (Bericht 6779164)
Als iedereen die in zijn bed blijft liggen en toch verandering wilt nu eens voor de NVA zou stemmen maken ze misschien kans om echte verandering te krijgen. Foert stemmers die ongeldig of niet stemmen helpen rechtstreeks de huidige partijen.

2

Beter NVA dan niets.

Ill Duce 29 augustus 2013 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6779133)

Toch wel. Mijn houding is duidelijk: 'ik wil jullie niet.'

Jan Meuleman 29 augustus 2013 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6779116)
Zeg, pientere vlaming: kom me eens vertellen wat de rechterzijde al gedaan heeft om dit financieel systeem drastisch om te vormen?

Van de SPa weten we dat ze onbekwaam zijn.

Maar kom het mij een keer uitleggen, wat rechts gedaan heeft om ons te uit de klauwen van het IMF en Europa te houden. Wat deed rechts om bailouts voorkomen?

Links smijt het geld buiten maar je klaagt dat rechts het niet kan binnenhouden.

Ill Duce 29 augustus 2013 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6779168)
Ja.
Il Duce is een rasechte traditio.

Zozo, ik ben links en nu ook al traditio.

What's next?

Nietzsche 29 augustus 2013 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce (Bericht 6779187)
Toch wel. Mijn houding is duidelijk: 'ik wil jullie niet.'

Nee , je houding is "ik wil niemand".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be