![]() |
kunstenaars en politiek
Dikwijls een moeilijke relatie.
zie ook http://www.knack.be/nieuws/wereld/po...al-104339.html vraag van de dag: de laatste maanden zien we ook in Vlaanderen meer spanningen tussen cultuurdragers en politici die doen terugdenken aan een donker verleden. Hoe moet dit verder? Gaan we in Vlaanderen dezelfde richting uit, en is dat het Vlaanderen dat we willen? |
wat heeft dit met Vlaanderen te maken??
Heb jij niets anders te doen dan te vergelijken? |
Citaat:
ik leef liever niet onder de kerktoren. spabert |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat Daan, Arno "et les autres" er niet meer zo gerust in zijn ... :lol: |
Citaat:
wie een eigen mening heeft mag ophoepelen de partij van mijn hart zal zich hiertegen verzetten tot de laatste druppel!! spabert |
Citaat:
Daan gaat voluit voor solidariteit, tot de laatste druppel. Zoals het een echte kunstenaar betaamt. mag het even? spabert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tegen de jaren 30 tiens spabert |
Citaat:
ok ok dat was een ongelukkige woordkeuze thanks for pointing that out spabert |
Citaat:
|
Citaat:
Waar u blijkbaar wél toe in staat bent is hier goedkoop tapkastgelul uit een of ander stoffig "Volkshuis" of vakbondslokaal te herkauwen. |
Citaat:
dat komt omdat de spa de partij is van het volk en de nva de jaren 30 partij van het voka. scherp opgemerkt! spa-bert |
Hoelang gaan jullie je nog laten opjutten door een trol? Alsjeblieft zeg, zijn jullie nu werkelijk zo dom of doen jullie maar alsof... :roll:
|
Citaat:
ik mag toch antwoorden op vragen. freedom of speech, hallo??? Anybody there?? zeg het maar hoor, we weten dan ineens welk aangebrand vlees we hier in de kuip hebben is dit het vlaand'rn van morgen, iedereen die niet mee marcheert in de vlaamsche marsch de mond snoeren? spabeet |
Citaat:
Ben je tegen een warme samenleving? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be