Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vilvoorde is grootste exporteur van Syrisch halal-kanonnenvlees (https://forum.politics.be/showthread.php?t=190998)

Demper 29 augustus 2013 23:19

Vilvoorde is grootste exporteur van Syrisch halal-kanonnenvlees

http://clint.be/actua/vilvoorde-groo...-kanonnenvlees

Citaat:

In Vilvoorde houden ze hun hart al vast tegen 2 september. Dan zullen de schoolpoorten weer open gaan en er wordt gevreesd dat heel wat banken zullen leeg blijven. Heel wat ‘Vilvoordse’ jongeren lopen namelijk in Syrië rond, of liggen er reeds onder de grond.
Men vraagt zich af hoe de sossen zo een goede score halen in Vilvoorde.

Burgemeester Hassan Bonte.

maddox 29 augustus 2013 23:26

Van mij mogen er zo meer vertrekken hoor, de voorraad hier is redelijk groot, zelfs onbeperkt te noemen.

En meneer Bonte, die kan van mijn part langzaam in een beerput zakken.

Knuppel 30 augustus 2013 06:28

Het is de rooie burgemeester van Vilvoorde gegund.

Alsook de bevolking die hem en zijn partij daar aan de macht houdt.

Bhairav 30 augustus 2013 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6779713)
http://clint.be/actua/vilvoorde-groo...-kanonnenvlees

Men vraagt zich af hoe de sossen zo een goede score halen in Vilvoorde.

Burgemeester Hassan Bonte.

Moet gij niet juist blij zijn dat die weg zijn?? :roll:

Knuppel 30 augustus 2013 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 6779841)
Moet gij niet juist blij zijn dat die weg zijn?? :roll:

Al een blijde intrede geregeld tegen dat ze terugkeren, Varahb ?

vlaams realist 30 augustus 2013 06:54

Bedankt medevlaming,kwoon hier al 40 jaar en ik zie het probleem groeien.Als ik het probleem durf bespreken ben ik een racist niet .Dames kunnen hier niet meer buitenkomen in de avond,ik binnenkort ook niet meer.Bonte begint het te begrijpen maar mag het niet zeggen van zn partij.
Zelfs mn Marokkaanse vrienden vinden het erg dat .we overspoeld worden door Brussels crapuul.Erger nog,Roemenen,Hongaren,Tsetsjenen komen alhier.Houd je dochter binnen.

vlaams realist 30 augustus 2013 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 6779838)
Het is de rooie burgemeester van Vilvoorde gegund.

Alsook de bevolking die hem en zijn partij daar aan de macht houdt.

bedankt knuppel.

Goudbever 30 augustus 2013 08:19

Obama en cameron willen meevechten

Alleen de wever doet weer onnozel

demonen 30 augustus 2013 08:39

Bonte begon zijn carièrre als straathoekwerker.
Dankzij zijn rode partijkaart werd hij ambtenaar en onder de geldverbrander uiteindelijk hoofd vd sossen studiedienst.
Nu behoort hij tot de 30.000 rijkste belgen.
From zero to hero!

knip 30 augustus 2013 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 6779941)
Obama en cameron willen meevechten

Alleen de wever doet weer onnozel

Cameron gaat niet meevechten...

http://www.knack.be/nieuws/wereld/pa...al-104385.html

BonBon 30 augustus 2013 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6779959)
Bonte begon zijn carièrre als straathoekwerker.
Dankzij zijn rode partijkaart werd hij ambtenaar en onder de geldverbrander uiteindelijk hoofd vd sossen studiedienst.
Nu behoort hij tot de 30.000 rijkste belgen.
From zero to hero!

De sossen zijn de nieuwe rijken, het wordt tijd dat we die ook eens gaan pluimen, iedereen gelijk

Goudbever 30 augustus 2013 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knip (Bericht 6779973)
Cameron wilt niet meevechten...

Jawel maar hij mag niet

knip 30 augustus 2013 08:55

Dat ze maar ginder blijven en nooit meer terugkomen. Politiek, aub neem die mensen hun nationaliteit af.

knip 30 augustus 2013 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 6779976)
Jawel maar hij mag niet

Zie correctie post - reeds aangepast. Maar goed dat hij niet mag. Als u zo graag gaat vechten. Een vliegtuigticketje naar Turkije is snel geboekt. Je moet maar afspreken met de mannen van Sharia4Belgium... ze zullen het wel kunnen regelen.

maddox 30 augustus 2013 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knip (Bericht 6779977)
Dat ze maar ginder blijven en nooit meer terugkomen. Politiek, aub neem die mensen hun nationaliteit af.

En dat gaat ze tegenhouden? Al eens gedacht aan de hoeveelheid illegalen die meer rechten hebben dan een "ouwe Belg"?

knip 30 augustus 2013 08:59

Tje, daar heb je wel gelijk in. Maar we moeten ergens beginnen. Ze hier in de gevangenis steken is ook geen optie, kost ook alleen maar geld. Het beste is nog dat ze daar blijven (in welke toestand dan ook)

knip 30 augustus 2013 09:03

Maar hoe zou je nu zelf zijn. Naar school moeten gaan om je steendood te vervelen of leuk naar het pretpark Syrie gaan waar je a volonté kan verkrachten en plezier beleven met botte messen en kelen...

Goudbever 30 augustus 2013 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knip (Bericht 6779980)
Zie correctie post - reeds aangepast. Maar goed dat hij niet mag. Als u zo graag gaat vechten. Een vliegtuigticketje naar Turkije is snel geboekt. Je moet maar afspreken met de mannen van Sharia4Belgium... ze zullen het wel kunnen regelen.

Mooi is dat uw bondgenoten in de steek laten

Dakeyras 30 augustus 2013 09:12

Vroeger (en misschien nu nog) gingen Belgische ex-militairen in Congo als huurling vechten; geen haan die ernaar kraaide. En hun gedrag was niet bepaald onbesproken. Qua wreedheden kan dat halal kanonnenvlees daar nog wat van leren.

Ik herinner mij ook nog de beelden van die para's die Somaliërs boven een vuurtje heen en weer slingerden. En dat waren goed getrainde en opgeleide militaire, geen gehersenspoelde tieners.

Enfin, laat mij jullie vooral niet storen in jullie selectieve verontwaardiging.

Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat het falend immigratiebeleid van de tradionele partijen rechtstreeks verantwoordelijk is. SPA, CD&V, O-VLD en Groen hebben in deze veel boter op hun hoofd.

Nochtans is het nu toch al een hele tijd geweten dat Belgische migrantenjongeren hier worden gerecruteerd en het gaat gewoon door.

Veel met de spierballen rollen in de pers, maar ondertussen blijven er maar jongeren naar ginder vertrekken en compleet doorgeslagen terugkomen. Wat een tandeloze overheid hebben we toch.

Knuppel 30 augustus 2013 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 6779854)
Bedankt medevlaming,kwoon hier al 40 jaar en ik zie het probleem groeien.Als ik het probleem durf bespreken ben ik een racist niet .Dames kunnen hier niet meer buitenkomen in de avond,ik binnenkort ook niet meer.Bonte begint het te begrijpen maar mag het niet zeggen van zn partij.
Zelfs mn Marokkaanse vrienden vinden het erg dat .we overspoeld worden door Brussels crapuul.Erger nog,Roemenen,Hongaren,Tsetsjenen komen alhier.Houd je dochter binnen.

Ondanks mijn leeftijd ben ik bereid om met jou naar Brussel te vertrekken en daar de Syriëstrijder te gaan spelen.

Verwacht echter niet dat je, zoals de "Zuidfrontstrijders" die in de 21ste eeuw voor een rechtvaardige zaak vechten in Syrië, bij je terugkeer in de watten zult worden gelegd.
Vlaamse realisten staat dezelfde behandeling te wachten als de Oostfrontstrijders in de vorige eeuw.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be