![]() |
Prins Filip maakte Ofra Haza in 1995 het hof
1 Bijlage(n)
Ofra Haza werd in 1995 het hof gemaakt door de toenmalige prins.
Ofra Haza was een Israëlische zangeres van Jemenitische afkomst. Ze liet weten dat het niet doorging, en stierf in 2000 aan aids. U hoort de stem van Ofra Haza in dit liedje van "The Sisters of Mercy", genaamd "Temple of Love", uit 1992. muziekvideo(fig.: Ofra Haza) |
Citaat:
|
Altijd sneu gevonden wanneer iemand uit de artistieke wereld zich inlaat met nobodies uit bijv. de zakenwereld ( economen, aandeelhouders en ander disposable waste ) of omhooggevallen hoogwaardigheidsbekleders, politici,...
Op een of andere manier kun je artiesten niet meer au serieux nemen. |
Citaat:
Eerlijk gezegd, ik had liever dat hij aids kreeg dan dit mooie vrouwtje. Ze was beslist een stuk nuttiger dan die onnozele stijve hark is. Al was het enkel door schoon te zingen. Stoemme Fluppe kan niet eens goed praten. |
Citaat:
|
Ofra Haza is vooral bekend voor die megahit van 1988
http://www.youtube.com/watch?v=ZRnzTTYk7_Q |
Ik vind haar teksten gewoonweg barslecht !!!!
|
Ofra Haza was een mezzosopraan. Hier een liedje door een nederlandstalige gepubliceerd op een videosite:
Ofra Haza - Adama (Aarde / Earth) |
Citaat:
|
Voor 1 keer (één) keer kan ik de prins/koning geen ongelijk geven. Ofra Haza ... haar stem was even waanzinnig als haar verschijning. Maar lieve god, wat een tragisch levensverhaal. Bedrogen door haar man, van hem Aids gekregen en daaraan overleden... Tempel of love ( DooD)
|
Citaat:
Vind ik zelfs minder dan middelmatige muzikanten. De anti-Vlaamsche boodschap daarentegen....vind ik opperbest. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat mag... Zonder hen hadden we immers geen België gekend. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be