![]() |
spa heeft formidabele slag geleverd
De NMBS wordt een rood bastion!!! (eindelijk)
Dit is goed nieuws voor iedereen. Weerom puik werk van Johan Vande Lanotte!! Ook een woord van dank aan onze goede vrienden van de vld, in het bijzonder aan vriendin Annemie (sterke vrouw). vanwege spabert (die vanavond iets te vieren heeft :-) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
spabert |
Citaat:
|
Citaat:
Het is 100% duidelijk dat hij geen sp.a'er is, maar wel iemand met een diepe haat voor de sp.a die deze partij wenst te schaden. |
Citaat:
![]() |
Spabert is gewoon een vat vol ironie en sarcasme...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Men' belde me niet, -noch voor de NMBS -noch voor Belgocontrol -noch voor de Nationale Loterij -noch voor Belgacom -noch voor FPIM en FSMA nochtans, 290 miljoen per jaar is hoegenaamd geen probleem voor mij. fok neen, de helft volstaat en ik hoef geen maaltijdcheques. wel fok. verwacht dienen Frank Van Massenhove werkelijk van mij om te geloven dat hij 'verrast' was met het postje dat hij binnenrijfde ? Âllo Frank? fok neen dus, farizeêr. modderfokkers, zo'n mooi weer deze namiddag. had ik dat geweten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk dank zij de eenvoudige boodschap die hij telkens maar herhaalt. Ik kan dat wel smaken. Maar ja, ik lust dan ook graag blauwe schimmelkaas. . |
Ne dikke proficiat aan de PS en haar dochter, de Spa.
Buiten de wollige cdenv-er... alles binnengehaald. In feite is dat maar normaal als men weet dat de PS uiteindelijk alles bepaalt in dit land. De O-VLD mag waarschijnlijk De Gucht behouden als EU-commissaris. |
Ook proficiat aan mijn partijgenoten van de N-VA. We hebben in de laatste peiling wéér gewonnen ten opzichte van de verkiezingen. Elke keer opnieuw winnen we; de mening van de Vlaming en ons partijprogramma zijn duidelijk één en hetzelfde.
Vlaanderen wordt een geel bastion!!! En uit respect voor onze vrienden van het Vlaams Belang mag er ook een beetje bruin bij! Kom allen bij het Vlaams & NEUTRAAL Ziekenfonds. nvarobinus |
spabert is nen toffe.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be