![]() |
moslims in het zwembad
... althans alleen dan de mannen.
Gisteren ging ik met mijn kinderen voor de laatste vakantiedag naar het zwembad. In het ietwat gedateerde Hengelhoef hadden ze urenlang plezier. Wat echter enorm opviel waren een drietal moslima's in traditionele kledij en natuurlijk met hoofddoek. Hun mannen zaten met de zonen in het zwembad te spelen. Het ging hier om relatief jonge moslims. Ik schat ergens tussen de 25 en 30 jaar oud. Natuurlijk hadden de mannen allemaal een dikke baard. Nu maak je mij absoluut niet wijs dat die moslima's ook niet wilden zwemmen, in tegenstelling dat wat de moslim(mannen) beweren. Zielig en achterlijk! |
Citaat:
|
Mijn ervaring met moslims in een zwembad, gelukkig zie ik ze daar nauwelijks omdat het betalende zwembaden zijn.
http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=7 Ik heb de indruk dat de meeste moslims erg gierig zijn betreft geld uitgeven voor hun kinderen, vooral dan technologie en vermaak. Klopt dit of is het een verkeerde indruk? |
Bweikes, komen die zich wassen of effectief zwemmen? Enfin, 't zal mij varkensworst wezen, 'k spring wel in mijn eigen zwembad.
|
Ik Haram, zij Hallal: 'k zie mij nu niet zo direct een bad gaan pakken in water dat eender al besmet is geweest met de 'islaamverrijkingsvirus'
Hoe kan men eigenlijk deze islambesmetting weren en bestrijden? Ze hebben nu al Air France, Klm, en Brussels Nat. Air compagnie pilletjes geprobeerd maar die werken maar beperkt in tijd= ze komen allemaal vliegenssnel terug. Behalve uiteraard deze die in aanmerking kwamen voor de 72 maagden show!!! geprodust door 'TV Syrië' Zoiets zou bij ons ook moeten kunnen; De vraag is dan wel: Hoe komen wij aan 72 maagden?????:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
moet toch warm zijn zo nen dikken baard met zo'n weer...
|
![]() |
Citaat:
toch prefereer ik de dames met kapje+sluier, langebroek+ sweater met lange mouwen en daarover hun tuniek of abbaya. Maar met zulke temperaturen zou ik toch graag hebben dat deze dames een aparte treincoupé of tramcoupé krijgen. Of anders moeten ze in de koran zetten dat ze zich ook driemaal daags moeten douchen met zulke inpakstoffen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Die gasten wassen zichzelf in openbare zwembaden, daarom zal je mij daar ook nooit zien.
|
Citaat:
Ze wassen zich ook in de openbare hammam, vandaar. |
Citaat:
Een beetje de gelijkheid tussen man en vrouw benadrukken zou best te doen zijn door die venten een hoofddoek te laten dragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op zich is het wreed eigenaardig dat die mensen kiezen voor de zwarte/donkere kleuren in kleding, het staat al niet gezellig en zwarte kleding trekt de warmte nog meer aan. Mochten men voor witte kleding gekozen hebben (beter tegen de warmte) zou dit misschien een heel ander plaatje geweest zijn. :lol: ![]() |
moslims in het zwembad
|
Dit is weer een in en in triest topic.
Lekker met ze alle moslims bashen, kansloos. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be