Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   moslims in het zwembad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191126)

araneus 2 september 2013 15:38

moslims in het zwembad

... althans alleen dan de mannen.

Gisteren ging ik met mijn kinderen voor de laatste vakantiedag naar het zwembad. In het ietwat gedateerde Hengelhoef hadden ze urenlang plezier. Wat echter enorm opviel waren een drietal moslima's in traditionele kledij en natuurlijk met hoofddoek. Hun mannen zaten met de zonen in het zwembad te spelen.

Het ging hier om relatief jonge moslims. Ik schat ergens tussen de 25 en 30 jaar oud. Natuurlijk hadden de mannen allemaal een dikke baard.

Nu maak je mij absoluut niet wijs dat die moslima's ook niet wilden zwemmen, in tegenstelling dat wat de moslim(mannen) beweren. Zielig en achterlijk!

alice 2 september 2013 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door araneus (Bericht 6785297)

Gisteren ging ik met mijn kinderen voor de laatste vakantiedag naar het zwembad. In het ietwat gedateerde Hengelhoef hadden ze urenlang plezier. Wat echter enorm opviel waren een drietal moslima's in traditionele kledij en natuurlijk met hoofddoek. Hun mannen zaten met de zonen in het zwembad te spelen.

Het ging hier om relatief jonge moslims. Ik schat ergens tussen de 25 en 30 jaar oud. Natuurlijk hadden de mannen allemaal een dikke baard.

Nu maak je mij absoluut niet wijs dat die moslima's ook niet wilden zwemmen, in tegenstelling dat wat de moslim(mannen) beweren. Zielig en achterlijk!

Tja..zie je overal, mannen in het water, die pret hebben met de kinderen en mevrouw onder zwarte lakens aan de kant....zielig hoor, maar dan moeten ze maar eens opkomen tegen de achterlijkheid die hen in die positie plaatst.

BonBon 2 september 2013 21:00

Mijn ervaring met moslims in een zwembad, gelukkig zie ik ze daar nauwelijks omdat het betalende zwembaden zijn.

http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=7

Ik heb de indruk dat de meeste moslims erg gierig zijn betreft geld uitgeven voor hun kinderen, vooral dan technologie en vermaak. Klopt dit of is het een verkeerde indruk?

Skobelev 2 september 2013 21:27

Bweikes, komen die zich wassen of effectief zwemmen? Enfin, 't zal mij varkensworst wezen, 'k spring wel in mijn eigen zwembad.

LETSPANIC 5 september 2013 08:20

Ik Haram, zij Hallal: 'k zie mij nu niet zo direct een bad gaan pakken in water dat eender al besmet is geweest met de 'islaamverrijkingsvirus'

Hoe kan men eigenlijk deze islambesmetting weren en bestrijden?

Ze hebben nu al Air France, Klm, en Brussels Nat. Air compagnie pilletjes geprobeerd maar die werken maar beperkt in tijd= ze komen allemaal vliegenssnel terug. Behalve uiteraard deze die in aanmerking kwamen voor de 72 maagden show!!! geprodust door 'TV Syrië'

Zoiets zou bij ons ook moeten kunnen; De vraag is dan wel: Hoe komen wij aan 72 maagden?????:lol:

Libro 5 september 2013 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC (Bericht 6789176)
Ik Haram, zij Hallal: 'k zie mij nu niet zo direct een bad gaan pakken in water dat eender al besmet is geweest met de 'islaamverrijkingsvirus'

Hoe kan men eigenlijk deze islambesmetting weren en bestrijden?

Ze hebben nu al Air France, Klm, en Brussels Nat. Air compagnie pilletjes geprobeerd maar die werken maar beperkt in tijd= ze komen allemaal vliegenssnel terug. Behalve uiteraard deze die in aanmerking kwamen voor de 72 maagden show!!! geprodust door 'TV Syrië'

Zoiets zou bij ons ook moeten kunnen; De vraag is dan wel: Hoe komen wij aan 72 maagden?????:lol:

Neem een abonnement op De Morgen: http://tvolen.be/2013/09/04/de-morge...ij-abonnement/

circe 5 september 2013 13:03

Citaat:

waar is de tijd dat wij allemaal met badmuts op moesten zwemmen om het water niet te vervuilen met lange haren? Ik mag er niet aan denken om zo'n smerig baardhaar in mijn mond te krijgen bij het zwemmen.

Anna List 5 september 2013 13:18

moet toch warm zijn zo nen dikken baard met zo'n weer...

Kylero 5 september 2013 13:34

circe 5 september 2013 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 6789618)
moet toch warm zijn zo nen dikken baard met zo'n weer...

heerlijk toch! in zo'n t-shirtje met shortje of met loshangende hele lichtkatoenen soepjurk.

toch prefereer ik de dames met kapje+sluier, langebroek+ sweater met lange mouwen en daarover hun tuniek of abbaya.

Maar met zulke temperaturen zou ik toch graag hebben dat deze dames een aparte treincoupé of tramcoupé krijgen. Of anders moeten ze in de koran zetten dat ze zich ook driemaal daags moeten douchen met zulke inpakstoffen.

giserke 5 september 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kylero (Bericht 6789641)

LETSPANIC 6 september 2013 02:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6789651)
heerlijk toch! in zo'n t-shirtje met shortje of met loshangende hele lichtkatoenen soepjurk.

toch prefereer ik de dames met kapje+sluier, langebroek+ sweater met lange mouwen en daarover hun tuniek of abbaya.

Maar met zulke temperaturen zou ik toch graag hebben dat deze dames een aparte treincoupé of tramcoupé krijgen. Of anders moeten ze in de koran zetten dat ze zich ook driemaal daags moeten douchen met zulke inpakstoffen.

Gewoon aan denken en 'k heb al zin om te kotsen. De manier waarop U erover schrijft. . .en het komt eraan!!!8O

Hypochonder 6 september 2013 07:29

Die gasten wassen zichzelf in openbare zwembaden, daarom zal je mij daar ook nooit zien.

circe 6 september 2013 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 6790659)
Die gasten wassen zichzelf in openbare zwembaden, daarom zal je mij daar ook nooit zien.

ies koeltoer natuurlijk.
Ze wassen zich ook in de openbare hammam, vandaar.

manta 6 september 2013 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door araneus (Bericht 6785297)

Waarom dragen die moslimmannen geen hoofddoek?
Een beetje de gelijkheid tussen man en vrouw benadrukken zou best te doen zijn door die venten een hoofddoek te laten dragen.

circe 6 september 2013 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6790667)
Waarom dragen die moslimmannen geen hoofddoek?
Een beetje de gelijkheid tussen man en vrouw benadrukken zou best te doen zijn door die venten een hoofddoek te laten dragen.

doe voor mij maar een pamper voor de heren. Hoef ik die afgezakte spleet niet te zien nog enige aanwijzing over hun klokkenspel.

quercus 6 september 2013 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kylero (Bericht 6789641)

Zouden die "wuven" onder al dat textiel niet dreigen dood te vallen van de hitte en de beklemdheid? Zouden ze een deodorant mogen gebruiken om hun zweetgeur te neutraliseren?

Universalia 6 september 2013 09:22

Citaat:

Dat ze er dan zelf tegen inkomen, of mag dat niet :lol:

Op zich is het wreed eigenaardig dat die mensen kiezen voor de zwarte/donkere kleuren in kleding, het staat al niet gezellig en zwarte kleding trekt de warmte nog meer aan.

Mochten men voor witte kleding gekozen hebben (beter tegen de warmte) zou dit misschien een heel ander plaatje geweest zijn. :lol:

Kallikles 6 september 2013 11:16

moslims in het zwembad

... en debielen in de vuilbak:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=191274

Nietzsche 6 september 2013 11:17

Dit is weer een in en in triest topic.

Lekker met ze alle moslims bashen, kansloos.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be