Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   communautair gelul (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19113)

alecia 19 augustus 2004 18:46

communautair gelul

Even een snelle blik op de communautaire discussies:
- ijzerbedevaart ijvert voor vlaamse ontvoogding: discussie bezig over allochtone jongeren in schoolverband
-vlaamse doofpotten: BUB versus niet BUB op 'niveau'
-Heel Nederland laatste halte: met een beetje moeite gaat het over het thema
-België zal vlug terug bij elkaar zijn: discussie bezig over Tsechië en Slowakije

Kan er mij iemand een definitie geven van communautaire discussies of thema's ? Is de taal van een Belgisch trekpaard dat gedekt wordt door een Ardeens trekpaard met Brabantse voorouders eigenlijk toegelaten als thema bijvoorbeeld ? En als zulk thema gelanceerd wordt en we komen uit met Bubbels en andere beestjes, is dan het doel van dit forum bereikt ? Kwestie van eventjes wat meer info te vergaren ... Wat te doen overigens als de meerderheid van deze forumgebruikers een bepaald thema 'uitgongen' ? Uitgezonderd dit forumgrondwettelijk thema natuurlijk...

Distel 19 augustus 2004 18:51

Hoort deze topic niet thuis in K&K? 8)

Yann 19 augustus 2004 18:52

Ik vind communautair getwist ook "gelul", maar dat neemt niet weg dat er niet op geantwoord moet worden. Uw topic staat trouwens fout. Het moet bij het forum "Suggesties en mededelingen".

Distel 19 augustus 2004 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik vind communautair getwist ook "gelul", maar dat neemt niet weg dat er niet op geantwoord moet worden. Uw topic staat trouwens fout. Het moet bij het forum "Suggesties en mededelingen".

"dat neemt niet weg dat er wel op geantwoord moet worden" bedoel je ongetwijfeld. ;)

alecia 19 augustus 2004 19:02

Citaat:

Heb niks te zoeken bij 'Suggesties en mededelingen'. Doet me overigens denken aan verloren voorwerpen rubriek. Ik wil van de gebruikers van dit forum vernemen hoe ze hun thema's besproken willen zien. Toch geen ramp zeker ? Lijkt me overigens eens gezond om over te debatteren... Wat suggesties en mededelingen betreft: blijkbaar loopt hier een forumgod rond ?? Met zijn goddelijke macht heeft deze tot op heden weinig uitgericht me dunkt... Overigens is de 'exoneratie-clausule' van www.politics een giller... Denken ze nu werkelijk dat ze bij een claim zouden kunnen ontsnappen ???

Pelgrim 19 augustus 2004 19:03

Citaat:

Ik vind communautair getwist ook "gelul"

ik vind dat ook. laten we België afschaffen, dan is die zever gedaan. ;)

jOOSt 20 augustus 2004 08:54

Het is gelul, maar wel een leuk gelul. Lekker zitten zeveren met de BUBkabouters en andere belgoclowns, dolle pret alom. Jammer dat die jongens nooit sterke argumenten hebben....:-(

Vanderlinden d'Hoogvorst 20 augustus 2004 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

Amen!

Jan van den Berghe 20 augustus 2004 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Het is gelul, maar wel een leuk gelul. Lekker zitten zeveren met de BUBkabouters en andere belgoclowns, dolle pret alom.

Een ideetje voor de Opperbubbel, Hans I: wanneer jullie volgende keer weer jullie pretkraampje op 21 juli uitzetten, zorg dan ook voor een clown. In drie kleuren natuurlijk: zwarte pruik, geel gezicht en rode neus. Natuurlijk draagt hij ook een blauw pakje. Pret gegarandeerd. Samen met de kinderballonnen wordt het een leuk feest! De Bubbels zullen kirren van plezier! :-D

snoodaard 21 augustus 2004 12:01

Citaat:

La Belgicaca francofone unitaire ca c'est la perfection.

Hans1 21 augustus 2004 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

Als je het unitair maakt ook. Bovendien betekenen we dan nog iets.;-)

Tommy_ 21 augustus 2004 18:08

Vlaanderen betekend ook iets.

Jan van den Berghe 21 augustus 2004 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Als je het unitair maakt ook. Bovendien betekenen we dan nog iets.;-)

Juist. Toen ik de beelden zag van de openingsceremonie in Athene, merkte ik hoe heel het stadion van schrik verlamde toen de Belgische driekleur binnen werd gedragen. Angst maakte zich meester van alle aanwezigen. Dat grote land België had ook zijn sporters gestuurd. De schrik stond in aller ogen te lezen!

alecia 21 augustus 2004 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Juist. Toen ik de beelden zag van de openingsceremonie in Athene, merkte ik hoe heel het stadion van schrik verlamde toen de Belgische driekleur binnen werd gedragen. Angst maakte zich meester van alle aanwezigen. Dat grote land België had ook zijn sporters gestuurd. De schrik stond in aller ogen te lezen!

:-D ... djudedju toch...

labyrinth 21 augustus 2004 21:04

Citaat:

Stel je voor dat het beperkt wordt tot Vlaanderen dan zou het nog kleiner zijn ;-)

alecia 21 augustus 2004 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Stel je voor dat het beperkt wordt tot Vlaanderen dan zou het nog kleiner zijn ;-)

... maar dapper. Ierland is nog kleiner maar dat ze waren 'echt' big in Japan...

Pietje 21 augustus 2004 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alecia
... maar dapper. Ierland is nog kleiner maar dat ze waren 'echt' big in Japan...

Ierland is ongeveer 2x zo groot als België(ongeveer 70.000 vierkante kilometer). Dus zeker ongeveer 4x zo groot als Vlaanderen.

alecia 21 augustus 2004 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ierland is ongeveer 2x zo groot als België(ongeveer 70.000 vierkante kilometer). Dus zeker ongeveer 4x zo groot als Vlaanderen.

Waar doet het pijn jongen ? Aan je dikke teen of aan je verstand... inwoners misschien... ? Neen, zo dom kun je niet zijn... dat is voorbehouden voor Hansieboy...

Jan van den Berghe 21 augustus 2004 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje

Bij mijn weten speelt de oppervlakte van een land in deze niet onmiddellijk een rol. Wel, het aantal inwoners. Daaruit moet men immers putten om sporters te vinden, niet uit de klei of de bomen van een land.

En met hoeveel zijn de Ieren? Met nauwlijks vier miljoen...

Met hoeveel zijn we in Vlaanderen? Met ondertussen zes miljoen.

Conclusie: wat de Ieren kunnen, kan Vlaanderen zonder enig probleem.

Nog even met een ander land vergelijken: Litouwen dat ongeveer 3,5 miljoen inwoners telt. In de zevenkamp heeft Litouwen nu al een zilveren medaille. Wat Litouwen kan, kan Vlaanderen zeker. We zijn bijna met het dubbele...

Public energy 22 augustus 2004 12:09

Citaat:

Bij mijn weten speelt de oppervlakte van een land in deze niet onmiddellijk een rol. Wel, het aantal inwoners. Daaruit moet men immers putten om sporters te vinden, niet uit de klei of de bomen van een land.

En met hoeveel zijn de Ieren? Met nauwlijks vier miljoen...

Met hoeveel zijn we in Vlaanderen? Met ondertussen zes miljoen.

Conclusie: wat de Ieren kunnen, kan Vlaanderen zonder enig probleem.

Nog even met een ander land vergelijken: Litouwen dat ongeveer 3,5 miljoen inwoners telt. In de zevenkamp heeft Litouwen nu al een zilveren medaille. Wat Litouwen kan, kan Vlaanderen zeker. We zijn bijna met het dubbele...

Nog meer dan dat speelt het budget dat aan topsport wordt toegewezen een rol, in Nederland is dit een veelvoud van dat van vlaanderen en daar plukken zij nu de vruchten van.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be