![]() |
onderwijs
Eigenlijk een vraagje .
Kan er in het lager onderwijs een kost worden aangerekend voor het gebruik van infrastructuur , zoals bijvoorbeeld de eetzaal ? |
Citaat:
Een eetzaal die door de gemeenschap werd betaald . Zelfs een bedrijf kan geen geld vragen aan zijn personeel voor het gebruik van de eetzaal , terwijl het bedrijf zelf en niet de gemeenschap deze zaal heeft betaald. |
Citaat:
Waarschijnlijk heb je het over kinderen die EN hun boterhammen EN hun drinken meebrengen. Dan lijkt het me maar normaal dat die daar nog iets bovenop betalen. |
Ik vraag mij af waarom ze het begrip kostenloos onderwijs hebben uitgehold.
Zou er iemand niet eens voor de lol willen procederen ? |
Citaat:
Waar moeten die dan gaan eten smiddags ? In de regen buiten op de speelplaats ? |
Citaat:
Ik en gij hebben via onze belastingen die zaal wel betaald hé . |
Extreem rechts laat zijn ware gelaat zien, de maskers vallen af
spabert, getuige |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vanwege een fiere vu militant spabert |
Citaat:
En we zullen zeker en vast steunkaarten kopen als ze weer voort een of ander centen nodig hebben (not). Iets wat pijn doet indien gemeenteschool: rel in de pers er over maken en de politiek proberen in te schakelen. |
Citaat:
Dus , de zaak is eenvoudig : de kost wordt geschrapt of de pers komt. |
Alles,sociaal vlaand'ren laat zich weer van zijn beste kant zien
|
Citaat:
Nota bene een kantine die de ouders van de gebruiker met hun belastinggeld hebben betaald. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dus de zaak blijft vrij eenvoudig : ofwel schrappen , ofwel de pers. ;-) |
Ik vermoed dat het niet de "huur" van de zaal is die je betaalt, maar de kostprijs van het toezicht. Zover ik weet krijgt een school geen werkingsmiddelen om toezicht te voorzien bij het middageten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En leerkrachten hier op het forum vertellen mij steeds dat toezicht houden een taak is die boven op hun 21h lesgeven hoort. Blijkbaar moeten ze daar ook nog eens voor betaald worden ? Wat doet de school met die paar duizend euro per jaar die ze er voor krijgen ? Drank kopen voor de feestjes om half 4 vrijdag ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be