![]() |
Nieuw vakantiepark
http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...ntiepark.dhtml
Terwijl er kinderen onderwijs moeten volgen in containerklassen en oudjes zich blauw betalen om geen waardig leven te hebben in het rusthuis.... Ik ben beschaamd in deze regering! |
Moeten we dan niet "streng zijn" en ze "allemaal opsluiten"?
|
Citaat:
En er is nood aan meer gevangenissen omdat de huidige toestand mensonwaardig is. Maar dit is dan weer het andere uiterste. Je vraagt je soms af of men dit niet met opzet doet om de aandacht wat af te leiden van andere zaken. |
Citaat:
Dus gaan we dat voorbeeld gebruiken. Laat ons eerst alle militaire kazernes moderniseren met mooie parken, mooie burelen, ateliers, sportfaciliteiten ... en dan pas de gevangenissen. Prioriteiten kennen. Je bent leraar. Laat ons vooraleer die gevangenissen aan te pakken dus ook eerst de schoolomgeving verfraaien. Vervolgens de ocmw-rusthuizen en aanverwanten ... . |
Citaat:
Helaas heeft het federale niets te maken met de verkrotting van de schoolgebouwen. De Vlaamse regering ziet dat blijkbaar niet als een prioriteit. |
Citaat:
|
Citaat:
De federale regering maakt haar huiswerk, de Vlaamse niet. |
Citaat:
Zouden er ook voldoende vrouwen van lichte zeden voorhanden zijn ? |
Ik weet niet waar die journalist op vakantie gaat, maar als dat al op een vakantie park lijkt dan moet die toch eens met zijn reisagent spreken.
|
Inderdaad, scholen vallen onder de vlaamse regering. Andere zaken zoals justitie vallen onder het federale en verloopt fantastisch...
Ik vind persoonlijk het niet kunnen dat ze in luxe leven terwijl het basic kan, tenslotte zijn ze gestraft. Tuurlijk moeten er nieuwe gevangenissen (overbevolking, ook de schuld van de vlaamse regering...) komen maar geen 5 sterrenhotels. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je zes maand binnen zit dan zakken je vereisten een beetje. Nog een voordeel is dat eens je die betaald hebt, je er alles aan kan vragen omdat een weigering hen in een bepaald lastige situatie brengt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij is een gevangenis de hel, of daar nu een boom in de koer staat of niet. |
Een gat in de grond waar ze af en toe een oud brood in gooien zal ook wel volstaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be