![]() |
Uitgaan is een oorlogszone geworden?
Als je die schrijnende beelden ziet denk je echt dat het in het uitgangsleven er tegenwoordig helemaal niet goed meer aan toe gaat. :roll:
Nu is dat soort gevallen niet nieuw maar ze gaan toch in stijgende me dunkt. beangstigende link |
Citaat:
|
Ik weet niet of er nu meer geweld is dan vroeger. Ik zou me hoeden voor al te nostalgische voorstelling van het verleden, want toen werden er ook tanden uitgebokst en mensen half dood geslagen.
Waar wel een verschil is, is in het feit dat de dag van vandaag vechtpartijen snel de wereld rondgaan, soms vijf minuten later al, terwijl vechtpartijen 50 jaar geleden de dorpsgrenzen amper overschreden. Door op elke vechtpartij in te zoomen kan dit een vertekend beeld geven, denk ik. |
Aalst heeft qua "ruig uitgaansleven" altijd al een slechte reputatie gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, de tweeverdieners hebben hun schoonheidsslaapje nodig om de dag erop hun lening verder te kunnen af betalen.
|
Citaat:
Anders komt de machinerie in gevaar. Ieder zuchtje wordt aanzien als een overlast. |
Vroeger stopten ze iets sneller met meppen, 't is voor niets nodig om op iemand die halfdood is te blijven stampen en zo. Dat is er anders tegenover vroeger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ill Duce is voordeurloos,kiepert zijn vuilnis bij de buur,rijdt met een Solex,is leningloos,en heeft niks tegen werkende mensen.Ze werken voor hem.
Hij heeft iets met identiteit.Lid van nieuwe hoogstaande club.De paspoortenboys. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maak eens een denkoefening en ga eens na wie er leeft op wie zijn kosten in onze samenleving. Tip: eigen volk eerst. |
Citaat:
Revolvers, dat was echt al voor zware jongens . Nu heb je snotapen die met Kalachnikov's rondlopen. |
Citaat:
Succes. |
Citaat:
|
Citaat:
maar schoppen op het hoofd, dat heb ik toch nooit geweten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be