![]() |
Platte kaas.
Lang geleden dat we het daar nog eens over gehad hebben.
|
Citaat:
|
Wat is dat hier voor platte zever.
|
Nogal een geluk dat het geen platte zever in het plat Vlaams is...
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen is goed. Jammer dat er zoveel Vlamingen wonen.... :lol: |
Citaat:
|
Vlaanderen is goed. Jammer dat er zoveel Dempers wonen.
:lol: |
Citaat:
|
Het hoeft hier niet perse over vlaamse platte kaas te gaan eh!
Een buitenlands avontuurtje is met platte kaas zelden te versmaden. |
Zijn daar eigenlijk minimum- of maximumhoogten/laagten voor bepaald ?
Bij welke hoogte is een kaas niet meer plat ? Bij nader inzien, wat is een kaas die geen platte kaas is ??? :?:?:? |
Citaat:
Zoiets kan maar enkel uit de N-VA hoek komen. |
Citaat:
Maar jij moet vooral niet te veel opengaan. Gesubsidieerd kunstenaartje. Graaier. |
Citaat:
Efkes noteren, werkgroep, commissie, Europese wetgeving, subsidieregeling,.......laat ik die 'week' toch maar verlengen tot 'eind van dit jaar'..... :lol: Echter, wat dat N-VA hier nu weer komt bij kijken.....:?:?:?:? |
Citaat:
Ooit was er hier nog een café waar je een boterham met schepkaas en een goei glas gueuze kon nuttigen. Dat ik dat nog heb mogen meemaken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet wel graag platte kaas met suiker :) |
Ik eet graag pannekoeken met platte kaas:
een pannekoek, daarop een 5 cm dikke laag vette platte kaas, rijkelijk bestrooien met bruine suiker, en daarboven op nog een pannekoek. Smakelijk en tot volgende week. |
Mijn vrouw, sympathiek als altijd, had een vierkazenpizza gekocht. Ik steek die in de oven, kwestie van eens mijn lievelingspizza naar binnen te kunnen schrokken terwijl de rest van die culinaire brol degusteert. Ik open die oven na de aangegeven tijdspanne terwijl de vloer nat wordt van mijn gekwijl door de gedachte aan wat mij etensgewijze te wachten staat.....en word terstond misselijk door de affreuze stank van de schimmelkaas die blijkbaar op die pizza gesmeten werd...... Om maar te zeggen dat ik in 't vervolg ofwel platte kaas eet ofwel op de ingrediëntenlijst kijk..... Platte kaas wordt het dus.....
|
Al eens geprobeerd om aan een Amerikaan uit te leggen wat platte kaas is?
Die arme sukkelaars kennen dat niet! Intriestig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be