![]() |
De crises is opgelost. N-VA heeft het voorstel van de eeuw
|
Niks mis mee!
Wat heeft dit met de economie te maken?? Je moet deze topic eens lezen jacobus, past perfect bij jou! http://forum.politics.be/showthread.php?t=191239 |
Brakelaar en ironie.
Dat wordt nooit iets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
zie jij er zo uit,triestig!!
|
Zo stel ik me Brakelaar ook wel voor... |
zo had ik me jou inderdaad vorgesteld sjakie |
Citaat:
Weer even een kostelijke commissie oprichten als bijverdienste en 5 jaar, maandelijks wat zitten pijpen over het afschaffen van een non issue. Zo kennen we de Antwerpse keizerlijke hoogmoed waanzinnige kliek. Oei, is dat nu majesteit schennis? Ben je al gestopt met De Rode Ridder te lezen? Of bekijk je enkel de prentjes? |
Citaat:
|
Toch ontroerend hoe sommigen hier ter verdediging springen van de koninklijke voorrechten. Met wat gezond verstand werd deze wet onmiddelijk afgeschaft maar gaan ze dat durven voor 2014?
|
Zijn er al reacties op dit wetsvoorstel te lezen in de Franstalige kranten ?
Die moeten pas lachwekkend zijn !! . |
Dat is allemaal niet nodig.
Ofwel schaft men alle verouderde wetgeving af ofwel niks maar gene ideologische zever. De NVA is bezig met wat volk bekend te maken bij het publiek. Eerst hadden we onze vriend dedecker die wellicht al lang niet meer gezien is omdat hij zo hard aan het werken is in het parlement. Nu proberen ze deze draak (Van Vaerenbergh) wat te promoten, het was niet echt gelukt met het justitievoorstel dus nu de herkansing. Trouwens indien deze strafwet effectief ongrondwettig is, zal deze bij de eerste toepassing buiten toepassing geplaatst worden door het GWH. Blijkbaar is er ook een arrest van het EHRM, dus afschaffen is slechts een formaliteit |
Citaat:
Nutteloos gewauwel om even in de belangstelling te geraken. |
Citaat:
|
Die wet afschaffen is symptoombehandeling.
Dergelijke problemen moet je bij de wortel aanpakken : schaf het Koningshuis af en die wet wordt vanzelf overbodig. :mrgreen: |
Citaat:
Maarre.... waarom kom je daarmee aandraven in een draad die toch wel duidelijk over de N-VA gaat ? |
Citaat:
|
Citaat:
En als aanvulling : HIADSVDNVAEDINEWZZGEIIK, hoewel dat iets moeilijker bekt, maar als gedreven N-VA-basher moet je er iets voor over hebben, nietwaar ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be