![]() |
Dehaene stopt met politiek, maar wat zegt hij over de nva ?
Wat hij zegt over de nva, vind ik nu nog onduidelijk in dit krantenartikel.
Dus: wachten titel: Jean-Luc Dehaene stopt met politiek http://www.nieuwsblad.be/article/det...30908_00730491 Citaat:
|
Citaat:
Hoe wilt u dat een buitenstaander dit zou kunnen ? |
"We zullen de problemen oplossen als ze zich stellen"
Nu de problemen er zijn is hij weg...:-D |
Citaat:
Walgelijke vetbol. |
Citaat:
Nu, wel wat meer dingen bij koningsaanbidders en co komen raar over bij mij. Dus naar het onderwerp van de draad: het komt mij over dat Dehaene voorstander was om samen met de nva het been langer stijf te houden, en in het kartel te blijven, tegen het dictaat van de Franstaligen in. Dat zou nogal een sneer zijn naar de huidige leidende figuren bij de cd&v. Niet dat dat allemaal veel belang heeft. We kunnen het verleden niet uitvegen en heropstarten. Er is alleen de toekomst voor ons. Onder andere 25 mei 2014 ligt zo als eerste groot kruispunt op onze wegen. . |
Citaat:
|
Geen commentaar zoals Amen een slotwoord is?
![]() :cheer: |
Ik wou wel concentreren op zijn uitspraak over het kartel en de nva.
Dat we hem door de (Vlaamse) mangel halen: dik ok, is zeker nog niet genoeg keren gebeurd, maar ik vraag me toch af wat hij bedoelt. . |
Dehaene die een pensioenplafond instelde maar een uitzondering maakte voor de statutaire ambtenaren uit angst voor massale stakingen bij de overheid.
Bedankt voor de schulden! |
Dehaene is iemand die zich vooral zorgen maakt(e) over zijn spaarboekje en hoeveel er per maand binnen komt. Dat hij nu aankondigt dat hij stopt met politiek wijst er vooral op dat hij nattigheid voelt voor de verkiezingen van 2014. De man is trouwens het toonbeeld van de oude politiek: belangenvermenging, vrienjespolitiek en erger zijn schering en inslag bij hem.
Wat hij over NVA zegt is totaal irrelevant, het zal niks veranderen en dat zal hij zelf ook wel weten want dom is hij zeker niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het zo bekijkt kan het duiden op mogelijke voorakkoorden (waar Dehaene niet tevreden mee is)... |
Citaat:
Criminal Minds Are Different From Yours, Brain Scans Reveal |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Een buitenstaander van wat er leeft in Vlaanderen. Maar ja genoeg open deuren ingestampt.:roll: |
Citaat:
Hijzelf verzorgde zich dan door Inbev te laten groeien in het buitenland en hier 40.000 werkplaatsen te laten verdwijnen. Eigenlijk hetzelfde wat ze in de Vlaamse regering gedaan hebben en nog doen, met de bedrijven die met onze belastingcenten verhuizen naar lage loon landen. Jullie voeren of willen tenminste Dehaene en Martens zijn programma van eind jaren 80 en begin 90 terug volledig uitvoeren. Hij is het voorbeeld voor BDW. Zwijg, werk en betaal, ik zorg wel dat jullie mijn Europees rusthuis betalen, door u ongevraagd die maffia vereniging binnen te loodsen. Bestuurder in de privé kan en moet, tenminste voor hem, want belangenvermenging bestaat niet. Wie gelooft die klootzak nog? |
Citaat:
Alleen van zijn dubbele kinnen kan je zestig kilo salami maken. |
Citaat:
2 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be